ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 28 ارديبهشت 1403
جمعه 28 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 13 ارديبهشت 1396     |     کد : 177421

تحقق شعار سال در گرو توجه به کارگران و ایجاد اشتغال است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آذرشهر در روز کار و کارگر: تحقق شعار سال در گرو توجه به کارگران و ایجاد اشتغال است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آذرشهر در روز کار و کارگر: تحقق شعار سال در گرو توجه به کارگران و ایجاد اشتغال است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام حسینی خورنژاد رئیس اداره تبلیغات اسلامی آذرشهر در روز کار و کارگر ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جهانی کارگر به کارگران پرتلاش ایران اسلامی گفت: تحقق شعار سال در گرو توجه به کارگران و تولیدکنندگان است.

حسینی خورنژاد با توجه به عوامل موثر در تحقق شعار سال جدید، اظهار کرد: بی شک تحقق شعار سال در گرو توجه قوای سه گانه کشور و سایر دستگاه های زیربط به اولویت بخشی در حمایت واقعی از تولیدات داخلی است که تامین سرمایه مالی، ارائه تسهیلات بانکی، ایجاد امنیت لازم و بستر سازی برای رونق واحدهای تولیدی و بنگاه های کوچک و متوسط در تحقق شعار امسال نقش تعیین کننده ای دارد.

وی افزود: کارگران قشر زحمت کش و پرتلاش جامعه هستند و ما باید قدردان زحمات آنها باشیم واین کارگران هستند که چرخ اقتصادی جامعه ی ما را می چرخانند و باعث پیشرفت و آبادانی جامعه ی ما می شوند.

حسینی خورنژاد با تاکید بر نام‌گذاری سال جدیدتحت عنوان«اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» اظهار کرد: نام‌گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری راهنما وخط مشی اساسی برای سال جدید است که بستر اصلی آن کار و تلاش بوده و تحقق شعار سال به دست کارگران تلاشگر محقق می‌شودکه این هفته به نام کارگر و قدردانی از تلاش آنها نامگذاری شده است.

وی افزود: جامعه کارگری پایه و اساس تحقق شعار سال هستند و دولت و مجلس باید دست در دست یکدیگر در جهت رونق تولید ملی و توسعه فرهنگ مصرف کالای ایرانی تلاش کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب سال ۹۶ را سال «اقتصاد مقاومتی: تولید و اشتغال» نام‌گذاری کردند تا در ادامه شعار سال ۹۵، همچنان اولویت اصلی کشور را برای عموم مردم و دولت، اقتصاد درون‌زا و اشتغال قرار دهند و توجه به اینکه جنگ واقعی برخلاف تصور غلط برخی روشنفکرنماها، جنگ اقتصادی است و تنها راه پیروزی بر دشمنان،اقتصاد مقاومتی است، ضروری است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آذرشهر بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، کارگران می‌توانند صنعت و تولید کشور را به سمت شکوفایی برده و در شرایط تحریم‌، فرصتی جهت استفاده از تولیدات داخلی، پیشرفت و تعالی صنعت کشور ایجاد کنند و امسال نیز کارگران همچون سالهای گذشته با عزمی راسخ و با مددگرفتن از تخصص و اراده در کارخانه‌ها و واحدهایتولیدی در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری گام خواهند برداشت.

وی گفت: در درجه اول کارگران باید با توجه به همسویی با نظام مقدس جمهوری اسلامی دعوت به صبر وبا وجود پرداخت حقوق های قانونی که تا به امروز از تورم ناشی از ندانم کاری دولت ها یا بی توجهی سختی زندگی را بر آنها فراهم ساخته است برای بهره وری و تلاش بیشتر دعوت کرده و دست تک تک چرخانندگان چرخ اقتصادی کشور جمهوری اسلامی ایران را می فشاریم.

 


نوشته شده در   چهارشنبه 13 ارديبهشت 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode