ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 28 ارديبهشت 1403
جمعه 28 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 29 فروردين 1396     |     کد : 177087

ادامه تفحص و امداد رسانی در مناطق سیل زده آذرشهر

تفحص و امداد رسانی در مناطق سیل زده آذرشهر همچنان ادامه دارد.

تفحص و امداد رسانی در مناطق سیل زده آذرشهر همچنان ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی،در دومین روز از آغاز عملیات تفحص و امداد نیروهای ستاد مدیرت بحران شهرستان آذرشهر، دکتر کشاورزیان معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای وزیر راه و شهرسازی در محل حاضر شده وساعتی نظاره گر روند اصلاح و ترمیم پل آزاد راه آذرشهر- عجب شیر بود در ادامه نیزدکتر اردلان معاون وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در محل عملیات حاضر شده و مسائل بهداشتی و امور بایسته پیشگیری پیرامون فاجعه سیل آذرشهر را ارزیابی کرد. در همین روز دکتر نجفی شهردار کلانشهر تبریز نیز با حضور در محل و مشاهده محل سقوط خودروها،آمادگی تأمین ماشین آلات مورد نیاز را اعلام کرد.
همچنین علیلو، دادستان تبریز و مسعودی فر معاون اجتماعی دادگستری استان نیز پس از حضور در محل گزارشی از صحنه حادثه تهیه کردند.
سرهنگ گل محمد زاده،معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا نیز بازدیدی از محل سقوط خودروها بعمل آورد.
آیت الله معزی نماینده ولی محترم فقیه در جمعیت هلال احمر استان و نماینده ویژه حضرت آقا نیز در محل حضور یافته و پیام معظم له را به خانواده های داغدار قربانیان حادثه ومردم شریف شهرستان آذرشهر اعلام کرد.
دکتر شبستری،معاون سیاسی و امنیتی استاندار و دکتر پور مهدی معاون امور عمرانی استاندار و نیز دکتر استاد رحیمی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری نیز پس از شرکت در مراسم شام غریبان مرحوم اصلانی و خانواده محترمش در آذرشهر و ابراز تسلیت به بازماندگان گرامیشان و ابراز همدردی با داغدیدگان حادثه سیل، از روند امور عمرانی زیر ساخت پل ارتباطی بزرگ راه بازدید کردند.
در مراسم تشییع و خاکسپاری خانواده محترم اصلانی نیز حجت‌الاسلام حسینی خورنژاد رئیس اداره تبلیغات اسلامی آذرشهر و مسوولین این شهرستان با حضور خویش موجب تسلی خاطر بازماندان شده و در مراسم شام غریبان نیز فرماندار آذرشهر و سایر مسوولین برای عرض تسلیت و تعزیت به بازماندگان و تسلی خاطر ایشان حضور یافتند.


نوشته شده در   سه شنبه 29 فروردين 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode