ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 10 اسفند 1395     |     کد : 175934

امام جمعه موقت جلفا: مردم بخاطر پاره ای از مشکلات گله مند هستند

حجت‌الاسلام کاظم ذاکری گفت: مردم بخاطر پاره ای از مشکلات گله مند هستند و رسیدگی به وضع مردم، حرکت موثری در راستای حفظ انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام کاظم ذاکری گفت: مردم بخاطر پاره ای از مشکلات گله مند هستند و رسیدگی به وضع مردم، حرکت موثری در راستای حفظ انقلاب اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، امام جمعه موقت شهرستان جلفا در خطبه های این هفته نماز جمعه با با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا ( س) گفت: پی بردن به ارزش وجودی حضرت فاطمه (س) از شمول درک ما انسان ها خارج بوده و شناخت فعلی که از شخصیت و معرفت معنوی آن حضرت داریم، شناختی است که توسط ائمه اطهار به ما رسیده است.
حجت‌الاسلام کاظم ذاکری با بیان اینکه روز هشتم اسفند ماه به‌عنوان امور تربیتی نام گذاری شده است افزود: شهیدان بهشتی و باهنر نقش چشمگیری در تاسیس مراکز تربیتی در نظام جمهوری اسلامی داشته اند و میراث گرانبهای امام ( ره) تربیت جوانان و نسل انقلابی است.
وی تصریح کرد: تربیت وظیفه خطیری است که به معلمان سپرده شده و آموزش و پرورش در این میان نقش ویژه ای در تربیت آموزگاران انقلابی دارد.
وی در بخش دیگر سخنان خود با انتقاد از مدیریت بحران مسئولان در جنوب کشور اظهار کرد: اگر ما خودمان را به جای حادثه دیدگان جنوب کشور که دچار سیل زدگی شده اند قرار دهیم، از تمام مسئولان انتظار خدمت رسانی خواهیم داشت و هیچ ربطی به این دولت و آن دولت ندارد.
ذاکری ادامه داد: هر دولتی نقاط ضعف و قوتی داشته است ولی ربط دادن مشکلات به دولت های قبل اشتباه بوده، مگر ریز گردها یا سیل را دولت قبل آورده است؟
وی بیان کرد: گیرم که دولت قبل باعث این مشکلات بوده است، وظیفه دولت کنونی در مهار و کنترل این معضلات و مشکلات چه است و به هیچ وجه نمی توان بر سستی و کوتاهی مسئولان دولتی با چنین حرف هایی سرپوش گذاشت.
امام جمعه موقت جلفا افزود: تمامی مسئولان بایستی با در اختیار گرفتن امکانات و ظرفیت های لازم در پی حل مشکلات مردم بر آمده و گره از مشکلات ملت باز کنند، اگر مشکلات را تقصیر گذشتگان بدانیم آیندگان نیز در مورد شما همین قضاوت را خواهند داشت.
وی در پایان با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در جمع مردم آذربایجان گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، مردم بخاطر پاره ای از مشکلات گله مند هستند و رسیدگی به وضع مردم، حرکت موثری در راستای حفظ انقلاب اسلامی بوده و مسئولان خدمتگزار به مردم در هر مقطعی از انقلاب مورد احترام و تکریم مردم قرار گرفته اند و شهید رجایی نمونه بارز یک مسئول مردمی و خادم است که باید الگوی مسئولین قرار گیرد.


نوشته شده در   سه شنبه 10 اسفند 1395  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode