ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 14 فروردين 1390     |     کد : 17479

براي ياري شيعيان بحرين بشتابيد

با شركت در مراسم دعاي جوشن صغير پس از نماز مغرب و عشاي امشب در مصلاي بزرگ ري


با شركت در مراسم دعاي جوشن صغير پس از نماز مغرب و عشاي امشب در مصلاي بزرگ ري 
پس از نماز مغرب و عشا مراسم دعاي جوشن صغير براي نصرت مسلمانان سراسر عالم بويژه مظلومان بحرين در مصلاي بزرگ ري برگزار مي شود
اعتدال: در فرازي از دعاي شريف جوشن صغير آمده است: « الهي چه بسيار بنده اي که صبح و شام را با بيماري و درد ، در ناله و شيون به سر مي برد . در غم و غصه هاي خود مي غلتد، بدون آن که راه فراري از آن ها پيدا کند.غذاي لذيذ و آب گوارايي از گلويش پايين نمي رود ، نه مي تواند ضرري را از خود دفع کند و نه فايده اي براي خويش جلب نمايد و در پشيماني و حسرت به سر مي برد و اين در حالي است که من بدن سالم و زندگي راحت و بدون درد دارم. حمد سزاوار توست اي تواناي شکست ناپذير و بردبار، بر پيامبر(ص) و اهل بيت(ع) ايشان درود فرست و مرا از شکرگزاران نسبت به نعمت هايت و از يادکنندگان الطاف خود قرار بده.
پايگاه اطلاع رساني آستان مقدّس حضرت عبدالعظيم الحسني عليه السّلام اعلان كرد:
مراسم پر فيض دعاي جوشن صغير به نيت نصرت مسلمانان سراسر عالم، بويژه مردم مظلوم و بي دفاع بحرين در آستان مقدس حضرت عبدالعظيم الحسني عليه السلام برگزار مي شود.
به گزارش روابط عمومي آستان مقدس حضرت عبدالعظيم الحسني عليه السلام، اين مراسم با مناجات خواني حاج محمد رضا غلامرضا زاده و مرثيه سرايي حاج اکبر رياحي پنجشنبه 26 اسفندماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلاي بزرگ ري برگزار مي شود.
مردم مظلوم و بي دفاع بحرين اين روزها در برابر نيروهاي نظامي خاندان « آل خليفه » و مزدوران آنان و همچنين نيروهاي متجاوز برخي حکومت‌هاي فاسد منطقه، جان و مال و ناموس شان در معرض تهديد است.
ارتش هاي تا دندان مسلح برخي کشورهاي منطقه، خون مردم مسلمان اعم از سني و شيعه بحرين را مباح مي دانند و ددمنشانه به ريختن خون مردم بي گناه و عدالت خواهي مشغولند که اکنون به دعاي مسلمانان سراسر جهان نيازمندند.
در فرازي از دعاي شريف جوشن صغير آمده است: « الهي چه بسيار بنده اي که صبح و شام را با بيماري و درد ، در ناله و شيون به سر مي برد . در غم و غصه هاي خود مي غلتد، بدون آن که راه فراري از آن ها پيدا کند.غذاي لذيذ و آب گوارايي از گلويش پايين نمي رود ، نه مي تواند ضرري را از خود دفع کند و نه فايده اي براي خويش جلب نمايد و در پشيماني و حسرت به سر مي برد و اين در حالي است که من بدن سالم و زندگي راحت و بدون درد دارم.
حمد سزاوار توست اي تواناي شکست ناپذير و بردبار، بر پيامبر(ص) و اهل بيت(ع) ايشان درود فرست و مرا از شکرگزاران نسبت به نعمت هايت و از يادکنندگان الطاف خود قرار بده.
دعاي جوشن صغير از ادعيه معتبري است که در کتاب مفاتيح الجنان شيخ عباس قمي (ره) نيز نقل شده است.
روابط عمومي آستان مقدس حضرت عبدالعظيم الحسني عليه السلام مقدم همه زائران و مجاوران حرم مطهر را به اين مراسم معنوي گرامي مي دارد.



نوشته شده در   يکشنبه 14 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode