ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 23 اسفند 1389     |     کد : 16736

برترين هاي قرآني، از خانواده پاسداران

برگزيدگان اولين دوره مسابقات سراسري قرآن كريم ويژه خانواده‌هاي پاسداران سپاه معرفي و از آن‌ها طي مراسمي تجليل شد.

برگزيدگان اولين دوره مسابقات سراسري قرآن كريم ويژه خانواده‌هاي پاسداران سپاه معرفي و از آن‌ها طي مراسمي تجليل شد.
در مراسم اختتاميه اولين دوره مسابقات سراسري قرآن كريم ويژه خانواده‌هاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي كه بعد از ظهر ديروز 22 اسفندماه در سالن ولايت كوثر برگزار شد، از برگزيدگان اين دوره از مسابقات تجليل شد.
در رشته تحقيق، بخش همسران پاسدار، فاطمه رحمان‌پور از قزوين، زهرا غفاري از فارس، مينا قاسمي از خراسان رضوي و فاطمه غفاري از فارس حائز رتبه‌هاي اول تا چهارم شدند.
همچنين صديقه دانش‌زاده از قم، الهام خيام نكويي از اصفهان، زهرا فاربيان از تهران و زهرا رضايي از آذربايجان غربي به ترتيب نفرات اول تا چهارم رشته ترتيل در بخش همسران پاسدار سپاه در اين دوره از مسابقات معرفي شدند.
هيئت داوران اولين دوره مسابقات سراسري قرآن كريم ويژه خانواده‌هاي پاسداران سپاه در رشته درك مفاهيم زهرا سليماني از گيلان، اختر آرامي از چهارمحال و بختياري، فاطمه جليلوند از همدان و فاطمه تراب‌زاده از قم را نفرات برتر در بخش همسران پاسدار سپاه اعلام كردند.
در رشته حفظ كل قرآن كريم بخش همسران پاسدار سپاه نيز الهام مداحي از اصفهان، هانيه پاشايي از آذربايجان شرقي، فاطمه نصيري از چهارمحال و بختياري و زهره رضايي از اصفهان عناوين برتر مسابقات را به خود اختصاص دادند.
فاطمه سرلك، نرگس آقايي، حرمت عبادي از اصفهان و مليحه احمدي‌فرد از زنجان، نفرات برتر رشته حفظ 20 جزء قرآن كريم بخش همسران پاسدار سپاه هداياي خود را از سردار پاسدار حسين سلامي، جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي دريافت كردند.
همچنين در بخش فرزندان پاسدار سپاه، مريم ولي‌زاده از لرستان، طاهره نايبي از قم، پريوش حجت‌دوست از كهكيلويه و بويراحمد و ليلا عرفاني از بوشهر عناوين اول تا چهارم را در رشته تحقيق به خود اختصاص دادند.
در رشته ترتيل بخش فرزندان پاسدار سپاه نيز سيده زهرا موسوي از قم، معصومه اكبرپور از گيلان، مرضيه جعفرزاده از هرمزگان و هدي قدرتي از كردستان از سوي هيئت داوران اولين دوره مسابقات سراسري قرآن كريم ويژه خانواده‌هاي پاسداران سپاه به عنوان نفرات برتر معرفي شدند.
فاطمه صالحي‌منش از لرستان، ندا محمدي از آذربايجان غربي، زهرا اكبري از قم و محبوبه قلي‌پور از خراسان رضوي در رشته درك مفاهيم بخش فرزندان پاسدار سپاه توانستند رتبه‌هاي اول تا چهارم را كسب كنند.
حكيمه نصيري از گلستان، الهام عابديني از اصفهان، معينه رضاپور از كرمان و زهرا سبحاني از خوزستان نيز در رشته حفظ كل قرآن كريم بخش فرزندان پاسدار سپاه به عنوان نفرات اول تا چهارم اين دوره از مسابقات شناخته شدند.
در رشته حفظ 20 جزء قرآن كريم بخش فرزندان پاسدار سپاه، فاطمه رضايي از آذربايجان غربي، مجيده رضاپور از كرمان، سميه مرادي از اصفهان و فرشته قرباني از كرمان نفرات برتر بودند.
اولين دوره مسابقات سراسري قرآن خانواده‌هاي پاسداران سپاه از ديروز، يك‌شنبه، 20 اسفندماه با حضور 112 نفر در 5 رشته آغاز شد و در پايان با تجليل از 40 نفر از برگزيدگان اين دوره به اتمام رسيد.


نوشته شده در   دوشنبه 23 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode