ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
شنبه 8 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 22 اسفند 1389     |     کد : 16669

فرمانده نيروي زميني ارتش:نيروي زميني متناسب با تهديدها تجهيز شده است

فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران با اشاره به آمادگي بسيار مطلوب اين نيرو براي مقابله با تهديدها گفت: نيروي زميني ارتش متناسب با تهديدها تجهيز شده است.

 فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران با اشاره به آمادگي بسيار مطلوب اين نيرو براي مقابله با تهديدها گفت: نيروي زميني ارتش متناسب با تهديدها تجهيز شده است.

امير سرتيپ پوردستان كه در يك نشست خبري سخن مي‌گفت، افزود: در طرح جامع تحول در نيروي زميني كه به تصويب مقام معظم رهبري هم رسيده است، استقرار نيرو و تجهيزات نيروي زميني با توجه به فضاي جديدي كه پس از جنگ تحميلي به وجود آمده، صورت گرفته است و آرايش نيروها به گونه‌اي است كه نيروهاي مستقر در مناطق مورد نظر مي‌توانند به طور مستقل در مقابل هر تهديدي عمل كنند.

وي اين اقدام را در جهت تمركززدايي تصميمات دانست.

امير سرتيپ پوردستان در بخش ديگري از سخنان خود به جابه‌جايي پادگان‌هاي درون شهري اشاره كرد و گفت: انتقال پادگان‌هايي كه در محدوده شهرها قرار دارند يكي ديگر از ويژگي‌هاي طرح تحول نيروي زميني است و در اين راستا دو پادگان بزرگ تهران به خارج از شهر منتقل شد كه يكي پادگان عباس آباد و ديگري قلعه‌مرغي بود.

او افزود: انتقال چندين پادگان ديگر چون پادگان هاي بيرجند، مشهد و كرمان نيز در دستور كار قرار دارد و به طور كلي تا پايان برنامه پنجم توسعه تمامي پادگان‌هاي موجود به خارج شهرها منتقل خواهند شد كه انجام اين امر نياز به تعامل و همكاري بيشتر مسئولان كشور دارد .

امير سرتيپ پوردستان همچنين به تشريح گوشه‌هايي از رشادت‌ها و ايثارگري‌هاي اين نيرو در اوايل پيروزي انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: متاسفانه عملكرد نيروي زميني آنطور كه شايسته آن بوده است، نشان داده نشده و در اين زمينه نيروي زميني مظلوم واقع شده است.

وي يكي از كارهاي بزرگ نيروي زميني در طول سال‌هاي دفاع مقدس را آموزش و اعزام بيش از 2 ميليون و 500 هزار سرباز به مناطق مختلف كشور و مناطق عملياتي بيان كرد و گفت: علاوه بر اين، نيروي زميني در شكل‌گيري سپاه پاسداران پس از پيروزي انقلاب اسلامي نقش اساسي داشت.


نوشته شده در   يکشنبه 22 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode