ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 17 اسفند 1389     |     کد : 16442

خواهر و برادر ارويه‌اي افتخار آفريدند

با كسب رتبه اول حفظ كل قرآن، توسط «زينب» و «مرتضي» محمدنژاد در 2 بخش زنان و مردان...

در سي‌وسومين دوره مسابقات كشوري اوقاف،
با كسب رتبه اول حفظ كل قرآن، توسط «زينب» و «مرتضي» محمدنژاد در 2 بخش زنان و مردان
علاوه بر اينكه "بابك ولي‌زاده" از آذربايجان غربي، در رشته ترتيل، رتبه اول اين رقابت‌ها را در بخش مردان كسب كرد؛"مرتضي محمدنژاد" از آذربايجان غربي، در بخش آقايان، و "زينب محمدنژاد" از آذربايجان غربي، در بخش خانم‌ها، اين افتخار را داشتند كه در اين رقابت‌ها مقام اول، در شته حفظ كل قرآن كريم را به خود اختصاص دهند.
از بين 349 برگزيده در سي‌وسومين دوره مسابقات سراسري اوقاف، در بخش آقايان، در رشته حفظ كل قرآن كريم "مرتضي محمدنژاد" از آذربايجان غربي و همچنين در بخش خواهران، در رشته حفظ كل "زينب محمدنژاد" از آذربايجان غربي مقام اول اين رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.
************* نفرات اول در هر رشته به اين شرح اعلان شد
در بخش آقايان:
رشته حفظ كل قرآن كريم "مرتضي محمدنژاد" از آذربايجان غربي
رشته حفظ 20 جزء ، "محمدجواد مرادي" از قم
رشته تحقيق، "عباس هاشمي" از بوشهر
در رشته ترتيل، "بابك ولي‌زاده" از آذربايجان غربي
رشته مفاهيم ، "مجيد زارع دودجمي" از فارس
در بخش خواهران:
در رشته حفظ كل "زينب محمدنژاد" از آذربايجان غربي
رشته حفظ 20 جزء "زهرا نژادتبريزي" از اصفهان
رشته قرائت، "مرضيه توفيق‌نيا" از قم
در رشته ترتيل، "پرنيان عصابخش" از تهران
رشته مفاهيم، "معصومه آگاهي" از تهران

پس از 5 روز رقابت تنگاتنگ، هيئت داوران،349 شركت كننده از 31 استان را به عنوان صدرنشينان سي‌وسومين دوره مسابقات سراسري اوقاف را معرفي كرد.

********* آقايان برگزيده در سي‌وسومين دوره مسابقات سراسري اوقاف
بنابراين گزارش در رشته حفظ كل قرآن كريم بخش آقايان، "مرتضي محمدنژاد" از آذربايجان غربي، "حسن سليماني" از زنجان، "محمد خطيبي" از تهران، "حسن زرنوشه فراهاني" از تهران و "پيمان ايازي" از مازندران، عنوان نفرات اول تا پنجم اين رشته را به خود اختصاص دادند.
همچنين از سوي هيئت داروان "محمدجواد مرادي" از قم، "نويد رزمجو" از فارس، "ميثم علي‌پور" از تهران، "مجتبي محسني" از مازندران و "مسعود رضايي" از زنجان به عنوان صدرنشينان رشته حفظ 20 جزء قرآن كريم در بخش آقايان معرفي شدند.
"عباس هاشمي" از بوشهر، "جعفر فردي" از تهران، "حميد عباسي" از خراسان رضوي، "اميد پويا" و "مصطفي يادگاري" از تهران به عنوان نفرات برگزيده رشته تحقيق در بخش آقايان انتخاب شدند.
در رشته ترتيل بخش آقايان نيز نفرات اول تا پنجم به ترتيب "بابك ولي‌زاده" از آذربايجان غربي، "مجتبي مينوتن" از اصفهان، "محمدجواد آهويي" از قزوين، "مسعود موحدي‌راد" از خراسان رضوي و "مرتضي بخشي‌پور" از گيلان در سي‌وسومين دوره مسابقات سراسري قرآن اوقاف معرفي شدند.
"مجيد زارع دودجمي" و "ادريس كاظمي" از فارس، "مهدي رمضاني نوده" از قم، "محمد نصر‌اصفهاني" از اصفهان و "محمدرضا فصيحي‌پور" از كرمان نيز رتبه‌هاي اول تا پنجم رشته مفاهيم را به خود اختصاص دادند.

*********** خانم‌هاي برگزيده در سي‌وسومين دوره مسابقات سراسري اوقاف
همچنين نفرات برگزيده اين دوره از مسابقات در بخش خواهران نيز اعلام شدند كه در رشته حفظ كل "زينب محمدنژاد" از آذربايجان غربي، "اعظم محمدي" از بوشهر، "فاطمه شيرازي" از تهران، "هاجر مهرعليان" از اصفهان و "زهرا عابدي" از آذربايجان شرقي به ترتيب رتبه‌هاي اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند.
هيئت داوران سي‌وسومين دوره از مسابقات سراسري قرآن سازمان اوقاف و امور خيريه "زهرا نژادتبريزي" از اصفهان، "مريم محمدي" از زنجان، "زهرا چراغ‌چي"، "مريم وفاداري" و "زينب ميرزايي" از تهران را به عنوان نفرات اول تا پنجم رشته حفظ 20 جزء قرآن كريم بخش خواهران معرفي كردند.
همچنين "مرضيه توفيق‌نيا" از قم، "فاطمه رحيمي‌فرد" از مازندران، "صغري خورشيدي" از گيلان، "زهرا سهرابي" از كرمانشاه و "الهام سلطاني‌نژاد" از كرمان به عنوان نفرات اول تا پنجم رشته قرائت بخش خواهران از مسئولان سازمان اوقاف جوايز خود را دريافت كردند.
در رشته ترتيل بخش بانوان نيز "پرنيان عصابخش" از تهران، "هاله فيروزي" از اردبيل، "رضوان جلالي‌فر" از تهران، "مليحه اسحاق‌نژاد" و "مرضيه ميرزايي‌پور" از خراسان رضوي به ترتيب نفرات اول تا پنجم شدند.
"معصومه آگاهي"، "زهرا صلاحي"، "سپيده مختاري" از تهران، "ميمنت خزاعي" از خراسان جنوبي و "سولماز زينالي" از آذربايجان شرقي نيز به عنوان صدرنشينان رشته مفاهيم بخش بانوان را به خود اختصاص دادند.
صدرنشينان در مراسم اختتاميه امروز، 16 اسفندماه كه با حضور نماينده ولي فقيه و رئيس سازمان اوقاف و امور خيريه كشور، امام جمعه و استاندار يزد، معاون فرهنگي سازمان اوقاف و امور خيريه كشور، رئيس اداره كل اوقاف و امور خيريه يزد و برخي از مديران و مسئولان كشوري برگزار شد، جوايز خود را دريافت كردند.


نوشته شده در   سه شنبه 17 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode