ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 15 اسفند 1389     |     کد : 16374

برترين دانشگاه‌ها معرفي شدند

پانزدهمين جشنواره قرآني اساتيد و کارکنان دانشگاه هاي علوم پزشکي کشور برگزار شد و در اختتاميه آن دانشگاه هاي برتر قرآني معرفي شدند.

در اختتاميه پانزدهمين جشنواره قرآني اساتيد و کارکنان دانشگاه هاي علوم پزشکي کشور؛
پانزدهمين جشنواره قرآني اساتيد و کارکنان دانشگاه هاي علوم پزشکي کشور برگزار شد و در اختتاميه آن دانشگاه هاي برتر قرآني معرفي شدند.
دکتر رحيم قرباني - رئيس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با اشاره به حضور بيش از 340 نفر از اساتيد و کارکنان دانشگاه هاي علوم پزشکي کشور در اين جشنواره افزود: اين جشنواره با هدف توسعه و تعميق فرهنگ تابناک قرآن کريم در جامعه دانشگاهي برگزار شد.
وي افزود: 4 هزار و 500 نفر در مرحله دانشگاهي و در رشته هاي قرائت، تحقيق، ترتيل، حفظ کل، 20 جزء و 5 جزء و همچنين تفسير و مفاهيم قرآن و تأليف کتاب و ارائه مقاله با موضوع قرآن در نظام بهداشت و سلامت شرکت کرده بودند که برگزيدگان از ميان آن ها به مرحله کشوري راه يافتند.
رئيس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت اظهار داشت: در اين دوره از مسابقات 47 دانشگاه حضور داشتند که در پايان 76 برگزيده از 32 دانشگاه معرفي شدند.
وي افزود: در اين دوره دانشگاه هاي علوم پزشکي اروميه، اصفهان و شهرکرد با 9 امتياز اول، کاشان و شيراز با 8 امتياز دوم، سبزوار با 7 امتياز سوم، قم با 6 امتياز چهارم و بوشهر با 5 امتياز پنجم شدند.
قرباني يادآور شد: تعداد استادان و کارکنان دانشگاه هاي کشور که در اين دوره از جشنواره شرکت کردند رشد 50 درصدي داشت.
وي با اشاره به برنامه هاي مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: اهتمام معاونت‌هاي آموزشي، تحقيقات و فناوري در تشکيل کارگروه‌هاي آموزشي و پژوهشي، کسب جايگاه و مسئوليت‌هاي مهم در منشور توسعه فرهنگ قرآني کشور، عهده‌دار شدن مسئوليت کميسيون آموزش عالي و پژوهش‌هاي قرآني در نظام بهداشت هم از جمله فعاليت هاي اين مرکز است.


نوشته شده در   يکشنبه 15 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode