ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 9 اسفند 1389     |     کد : 16078

5 هزار مهد كودك قرآني

سال آينده افتتاح مي‌شود: وزير آموزش و پرورش گفت: در سال آينده 5 هزار مهد كودك قرآني در سراسر كشور افتتاح مي شود.

سال آينده افتتاح مي‌شود: وزير آموزش و پرورش گفت: در سال آينده 5 هزار مهد كودك قرآني در سراسر كشور افتتاح مي شود.
حميد رضا حاجي بابايي ديروز در همايش معاونان پرورشي شهر تهران روز امور تربيتي و تربيت اسلامي در سالن حجاب اظهار داشت: اگر بپرسند ويژگي شهيدان باهنر و رجايي چه بود، خواهم گفت كه عشق آنها به شهدا و مردم به خاطر خدا بود اين دو كارهاي بزرگي انجام دادند و با امور تربيتي محشور بودند براي اينكه امور تربيتي اصل خلقت و دليل خلقت انسان است.
وي با اشاره به اينكه بحث تربيت بسيار مهم است تصريح كرد: اينكه قرآن تأكيد زيادي به تعليم داشته و در جايي ديگر تزكيه مقدم است بزرگان مي گويند، تزكيه نياز به علم اوليه داشته و سبب افزايش علم انسان مي شود علم نوري است كه خداوند در قلب هر كسي كه بخواهد وارد مي كند اما علم به تنهايي نمي تواند انسان را نجات دهد چون علمي انسان را زنده مي كند كه تبديل به عمل شود.
حاجي بابايي در ادامه به تعريف تعليم و تربيت پرداخت و تأكيد كرد: اينكه انسان علم اين را داشته باشد كه دروغگويي بد است و راستگويي خوب دردي را دوا نمي كند بلكه اگر كار پرورشي انجام دهيم و دانش آموز بداند كه اگر دروغ گفتن بد بوده و اين امر به مفهوم تربيت است.
وزير آموزش و پرورش با تأكيد بر اينكه كار مربيان پرورشي عمل صالح است اضافه كرد: اصل خلقت انسان براي تربيت است و در مدرسه همه ماموريت تربيت دارند اما مربيان پرورشي بيان گر ارزش هاي آموزشي در مدارس هستند.
وي ادامه داد: در سال آينده 5 هزار مهد كودك قرآني در سراسر كشور احداث مي كنيم چون آموزش و پرورش مي تواند انسان ها را بسازد و مانند اقيانوسي است كه كودكان از 6 تا 18 سالگي در آن شناور هستند.
وي خاطر نشان كرد: من رمز موفقيت در آموزش و پرورش را معلمان مي دانم و سال هاي سال بر اين حرفم اعتقاد خواهم داشت و تا روزي كه در وزارتخانه هستم تمام توان آموزش و پرورش را براي خدمت به معلمان بسيج خواهم كرد چون اين امر رمز موفقيت در آموزش و پرورش است.




نوشته شده در   دوشنبه 9 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode