ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 4 اسفند 1389     |     کد : 15879

حكم اعدام قذافي صادر شد

حكم اعدام قذافي صادر شد ...

حكم اعدام قذافي صادر شد .
توسط رئيس اتحادي جهاني علماي مسلمين
يكي از سرشناس‌ترين علماي اهل سنت كه رياست اتحاديه جهاني علماي مسلمين را نيز برعهده دارد اعلان كرد: به علت كشتن مردم بي‌گناه، من فتوا مي‌دهم كه قذافي بايد كشته شود.
شيخ يوسف القرضاوي، رئيس اتحادي جهاني علماي مسلمين در گفتگو با شبكه الجزيره از افسران، فرماندهان و سربازان ارتش ليبي خواست كه دستورات معمر القذافي، رهبر ليبي را گوش نكرده و دست به كشتار مردم نزنند چرا كه اين حرف شنوي و اطاعت حرام است و در صورتي كه فردي دچار معصيت است اطاعت از وي جايز نيست.
القرضاوي گفت: من فتوا مي‌دهم كه قذافي بايد كشته شود و هر افسر و سرباز و يا هر كسي كه بتواند به وي تيراندازي كند بايد اين كار را انجام دهد تا مردم ليبي را خوشحال كند و امتي را از شر اين مرد ديوانه و ظلم و ستم‌هايش رها كند.
رئيس اتحاديه جهاني علماي مسلمين افزود: هيچ افسري نبايد از اين مرد به خاطر سركشي‌ها و ظلم و استبداد اطاعت كند. كسي كه با وحشيانه‌ترين شيوه‌ها مردم را مي‌كشد يكي از بزرگترين جنايت‌ها را در نزد خداوند مرتكب مي‌شود.
وي ضمن استناد به يك آيه قرآن در زمينه خشم و غضب خداوند نسبت به ظالم اعلام كرد: القذافي عقل ندارد و اصلا فكر نمي‌كند؛ از قديم به وي ديوانه مي‌گفتند.
وي خطاب به القذافي گفت: اگر كه تو رهبر ملت ليبي هستي آيا عاقلانه است كه پدر فرزندانش را بكشد؟ ملتش را با جنگنده‌ها و هواپيماها و با استفاده از مزدوران خارجي قتل عام كند؟ اسراييل با آن همه وحشي گري در حمله به نوار غزه چنين حملاتي را انجام نداد.
القرضاوي، سيف الاسلام القذافي، پسر قذافي را شمشيري از شمشير‌هاي جاهليت توصيف كرد كه قصد داشت با سخنراني‌اش مردم ليبي را به جان هم بيندازد.
وي خطاب به ارتش ليبي گفت: شما كمتر از ارتش تونس نيستيد كه دستورات زين‌العابدين بن علي، رئيس جمهور فراري خود را در زمينه تيراندازي به تظاهر كنندگان رد كردند و هم چنين شما از ارتش بزرگ ليبي كه به حمايت از انقلاب مردم پرداختند و به دستورات حسني مبارك، رئيس جمهور مخلوع مصر گوش نكردند، كمتر نيستيد.
وي از ارتش ليبي خواست كه مردم را هدف قرار ندهند و به خاطر يك انسان ديوانه مردم را قرباني نكند.
وي خطاب به ملت ليبي گفت: به خاطر آنچه كه قيام كرده‌ايد خود را ثابت كنيد و صبر داشته باشيد هر چه قدر هم كه در راه آزادي قرباني دهيد بايد به انقلاب خود ادامه دهيد و هر كس از شما كشته شود شهيد است و در پيش خدا و در فردوس برين جاي دارد.
وي از دو ملت تونس و مصر و كشورهاي عربي سازمان كنفرانس اسلامي، اتحاديه عرب، اتحاديه آفريقا و سازمان ملل خواست كه در قبال وقايع ليبي سكوت نكند.
القرضاوي هم چنين از ملت ليبي خواست عليه القذافي و اطرافيانش تلاش جدي آغاز كند.


نوشته شده در   چهارشنبه 4 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode