ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 29 بهمن 1389     |     کد : 15653

آيه 44 سوره مباركه اسراء، دانشمند مشهور آمريکايي را مسلمان كرد

تسبح له السماوات السبع والأرض ومن فيهن وإن من شيء إلا يسبح بحمده ولكن لا تفقهون تسبيحهم إنه كان حليماً غفوراً ...

اعتدال: در آيه 44 سوره مباركه اسراء آمده است: تسبح له السماوات السبع والأرض ومن فيهن وإن من شيء إلا يسبح بحمده ولكن لا تفقهون تسبيحهم إنه كان حليماً غفوراً
ترجمه: آسمان هاي هفت گانه و زمين و آنچه در آن ها است تسبيح گوي خداونداند وهيچ موجودي نيست جز آنکه او را به پاکي مي ستايد ولي شما ذکر تسبيحشان را نمي فهميد محققاً خداوند بردبار و آمرزنده است .
به گزارش مجله "المجتمع"، تيمي ازدانشمندان آمريکايي دريافتند که برخي ازگياهان استوايي فرکانس هايي ما فوق صوت از خود صادرمي کنند که به وسيله دستگاه هاي پيشرفته علمي ثبت شده است .
دانشمنداني که حدود سه سال به تحقيق و مطالعه اين وضعيت حيرت آور پرداختند، دريافتند که اين پالس هاي ما فوق صوت به الکتريسته نوري تبديل شده و بيش از صد مرتبه در ثانيه تکرار مي شوند .يک تيم آمريکايي اين آزمايش را در برابر يک گروه علمي در انگليس انجام دادند که در بين اين گروه، يک دانشمند مسلمان هندي الاصل نيز قرار داشت.
بعد از 5 روز آزمايش، گروه انگليسي ازاين مسئله بسيار شگفت زده شدند ولي دانشمند مسلمان انگليسي گفت: ما مسلمانان اين مسئله را در 1400سال پيش تفسير کرده ايم. دانشمندان از اين سخن وي بسيار حيرت زده شدند و اصرار کردند که آن را برايشان شرح دهد. دانشمند مسلمان اين آيه قران را قرائت کرد:"وهيچ موجودي نيست جز آنکه او را به پاکي مي ستايد ولي شما ذکر تسبيحشان را نمي فهميد. او بردبار و آمرزنده است ".
زماني که آيه تلاوت شد ، پالس هاي مافوق صوت به الکتريسيته نوري تبديل و بر روي مانيتورها ظاهر گشت.پروفسور" وليام براون"، مسئول اين تيم تحقيقاتي با اين دانشمند مسلمان براي شناخت دين اسلام به گفت و گو پرداخت و دانشمند مسلمان براي وي دين اسلام را تشريح کرده ويک جلد قرآن مجيد به همراه تفسير آن به زبان انگليسي را به وي اعطاء کرد .
براون شهادتين را گفت و مسلمان شد.
منبع: اديان نيوز به نقل از نهاد نمايندگي ولي فقيه در ايرانشهر


نوشته شده در   جمعه 29 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode