ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 25 بهمن 1389     |     کد : 15475

اقامه نماز شکر در مجلس شوراي اسلامي

نايب رئيس اول مجلس شوراي اسلامي پس از راهپيمايي نمايندگان در حمايت از قيام مردم مصر و اقامه نماز شکر، اين پيروزي را اميد بخش و افتخارآفرين دانست.

ديروز، به شكرانه يروزي ملت مصر صورت گرفت
ابوترابيتأكيد کرد: پيروزي مردم مصر اميد بخش و افتخار آفرين است
نايب رئيس اول مجلس شوراي اسلامي پس از راهپيمايي نمايندگان در حمايت از قيام مردم مصر و اقامه نماز شکر، اين پيروزي را اميد بخش و افتخارآفرين دانست.
سيد محمدحسن ابوترابي فرد نايب رئيس اول مجلس پس از اقامه نماز شکر درسخناني درجمع نمايندگان گفت: پيروزي عزت بخش ملت مجاهد، هوشمند و دين باور مصر بر فرعون عصر که از حمايت تمام عيار امريکا و صهيونيست ها در منطقه و مزدوران آنها برخوردار بود و بيش از سه دهه سرنوشت اين ملت مبارز را در دست داشت، براي امت اسلام در سراسر جهان به ويژه ملت بزرگوار ايران، اميدبخش و افتخارآفرين است.
وي افزود: ملت بزرگوار ما بر اساس آموزه‌هاي ديني و آموزه‌هاي حيات‌بخش پيامبر اعظم (ص) و اهل بيت آن بزرگوار و در پرتو الهام از رهنمودهاي عزت ‌بخش رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامي، حمايت خود را از اين انقلاب بزرگ و قيام ملت عزيز مصر و ملل اسلامي اعلام مي دارد.
ابوترابي فرد گفت: اين پيروزي عزت‌بخش را تبلور آموزه‌هاي ديني مي دانيم و معتقديم در هر نقطه از جهان اسلام که آموزه‌هاي ديني عملي شود، قطعاً جايي براي نظام استبداد و سلطه و امريکا و رژيم صهيونيستي وجود نخواهد داشت.
وي با بيان اينکه اين نهضت را در چهره نوراني انقلاب اسلامي ايران مشاهده کرديم افزود: اسلام در جمهوري اسلامي ايران که کشور اهل بيت پيامبر (ع) است و در جاهاي ديگر درخشيد و نماد اسلام را نمايان کرد و با اين ابزارها بود که ملل اسلامي در حال پيروزي بر استکباريون هستند.
نايب رئيس اول مجلس گفت: امروز در سايه فرياد بلند امام راحل که در چهره نوراني رهبر معظم انقلاب اسلامي و خلف صالح او تجلي يافته، روز بيداري امت اسلامي و روز درخشش اسلام و بازگشت به آموزه هاي ديني است.
وي افزود: اين حرکت عزت ‌بخش که امروز در سراسر دنياي اسلام مشاهده مي شود و به بيان رهبر معظم انقلاب، خاورميانه جديد خاورميانه اسلام است، با شناخت واقعي از دشمن همراه است.
ابوترابي فرد تصريح کرد: امروز ديگر، ملل اسلامي توجهي به مزدوران و جيره خواران امريکا و غرب ندارند و دشمن واقعي را نظام سلطه به سرکردگي امريکاي جهان‌خوار است مي دانند.
وي افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامي در ادامه راه حيات‌بخش امام خميني (ره)، با تکيه بر خداي متعال و اعتماد به ملت ايران و ملل عراق، لبنان و فلسطين و مردم مظلوم غزه و مصر، روياروي نظام سلطه ايستاده است.
نايب رئيس اول مجلس گفت: خطبه هاي راهگشاي حضرت امام (ره) و بيانات رهبر فرزانه در طول تاريخ بيانگر اين اعتماد راستين به امت اسلام است و مي بينيم اين اعتماد بر حق مبتني است.
ابوترابي فرد افزود: امت اسلام، امريکا را هدف قرار داده است؛ اين است که امروز امريکا در منطقه جايي ندارد و پايگاه هاي او يکي پس از ديگري سقوط مي کند.
وي با بيان اينکه اين راه تا اقتدار و عزت تمام عيار امت اسلام و محو قدرت شيطاني امريکا در منطقه ادامه خواهد يافت اضافه کرد: اميدواريم در آسيا و جهان نيز شاهد ادامه اين پيروزي‌ها باشيم.
ابوترابي فرد گفت: آمريکا و مزدوران او و رژيم صهيونيستي قطعاً با اين بيداري امت اسلام، هيچ جايگاهي در خاورميانه اسلامي نخواهند داشت.
نايب رئيس اول مجلس در ادامه اظهار داشت: ملت اسلام با الهام از ايران اسلامي به اين واقعيت دست يافته که رمز پيروزي در کنار آموزه‌هاي ديني و قرآن، وحدت کلمه است.
وي با اشاره به حضور همه نمايندگان در اين راهپيمايي به ويژه نمايندگان اقليت‌هاي ديني افزود: امروز نمايندگان مجلس شوراي اسلامي يک صف مشترک و جبهه واحد سامان داده‌اند، همان گونه که به تعبير رهبر معظم انقلاب، سيره رسول اعظم (ص)، رمز وحدت اسلام است.
ابوترابي فرد گفت: امت اسلام و ملت مصر در کنار ملل فلسطين، ايران، عراق و ترکيه و مردم مظلوم غزه و همه با هم يک صف واحد دارند.
نايب رئيس اول مجلس اظهار داشت: امريکا بداند امروز اسلام و سخنان رهبر فرزانه انقلاب اسلامي، رمز وحدت کلمه امت اسلام است و ما اين راه را با اين وحدت کلمه تا پيروزي نهايي ادامه مي دهيم.
وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: درسي که امت اسلام از جمهوري اسلامي ايران گرفته اين است که مردم‌سالاري به معناي واقعي کلمه که در سايه آموزه‌هاي ديني تحقق مي يابد، بايد اجرا شود.
ابوترابي فرد افزود: ملت مصر قطعاً تا استقرار نظام سياسي برآمده از مردم آگاه و دين باور خود، ‌از پاي نخواهد نشست.
وي گفت: جمهوري اسلامي ايران به عنوان يک قدرت سياسي، دفاعي و فرهنگي برتر برآمده از اراده سياسي ملل منطقه، همواره از ملل اسلامي به ويژه ملت مصر حمايت خواهد کرد.
ابوترابي فرد ابراز اميدواري کرد در آينده نزديک شاهد استقرار حکومت برآمده از اراده ملت مصر بر اساس آموزه‌هاي ديني در اين کشور باشيم.


نوشته شده در   دوشنبه 25 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode