ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 24 دي 1389     |     کد : 14070

آغاز توليد سريال زير درختان بلوط

مجموعه زير درختان بلوط با حضور مديرکل و مديران شبکه استاني دنا در منطقه ديدني دهنو در شهر ياسوج کليد زده شد.

 
جام جم آنلاين: مجموعه زير درختان بلوط با حضور مديرکل و مديران شبکه استاني دنا در منطقه ديدني دهنو در شهر ياسوج کليد زده شد.
به گزارش جام جم آنلاين به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، سريال زير درختان بلوط شامل 26 قسمت 35 دقيقه اي است که معضلات اجتماعي جامعه در قالب طنز نمايش داده مي شود.

لوکيشن اين فيلم داستاني در مناطق مختلف شهر ياسوج ضبط شده که عمده بازيگران آن را هنرمندان بومي استان تشکيل مي دهند.

کارگردان اين سريال مجموعه تلويزيوني گفت :کار پيش توليد آن حدود يک ماه به طول انجاميد و پيش بيني مي شود اسفند ماه کار کار تصوير برداري به پايان برسد.

به گفته حديدي بيش از هزار سکانس در اين 26 قسمت ضبط خواهد شد.

پير سبزي از بازيگران مطرح استاني که در نقش ( مشهدي خنجر ) ايفاي نقش مي کند نيز گفت :به دليل استقبال مردم در مناطق مختلف استان و سراسر کشور از فيلم هاي طنز اين مجموعه تلويزيوني ساخته شد.

وي نمايش مشکلات و معضلات اجتماعي در جامعه با زبان طنز را بسيار تاثير گذار دانست و افزود :همه عوامل اين سريال تمام تلاش خود را بکار مي گيرند تا به نحو مطلوب اين برنامه توليد و پخش شود.

مدير کل صدا و سيماي مرکز کهگيلويه و بويراحمد در مراسم کليد زني اين مجموعه گفت:رويکرد شبکه استاني دنا اين است که مجموعه که با سفارش اين شبکه تهيه مي شود قابليت پخش از شبکه هاي سراسري را داشته باشد.

مسلم رحيمي افزود: طبق برنامه ريزي هاي انجام شده اين مجموعه تلويزيوني در ابتداي سال آينده آماده پخش از شبکه خواهد بود.

وي با اشاره به اينکه هم اکنون 3 تله فيلم مراحل ارزيابي خود را سپري مي کنند افزود:براي افق ترسيم شده براي سال آينده گام هاي موثري براي توليد آثار فاخر برداشته خواهد شد.

مدير کل صدا و سيماي مرکز کهگيلويه و بويراحمد همچنين گفت :با توجه به تاکيدات رياست محترم سازمان صدا و سيما براي توليد برنامه هاي نمايشي ،مستند و انيميشن هم اکنون طرح هاي توليدي مناسبي براي عملياتي نمودن انتظارات رئيس سازمان در اين زمينه در شبکه استاني دنا در دست بررسي داريم و با دعوت از تمامي هنرمندان کشور بويژه هنرمندان بومي آمادگي خود را جهت توليد آثار فاخر و ارزشمند اعلام مي کنيم .


نوشته شده در   جمعه 24 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode