ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 28 ارديبهشت 1403
جمعه 28 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 24 دي 1389     |     کد : 14064

امام جمعه موقت تبريز: مجازات عاملان ترور شهيد علي‌محمدي خواست عمومي است

امام جمعه موقت تبريز با بيان اينكه مجازات عاملان ترور دانشمند ايراني خواست عمومي است، گفت: عاملان ترور شهيد علي‌محمدي دانشمند ايراني هر چه سريع‌تر بر اساس مباني قانون و شرعي مجازات شوند.

امام جمعه موقت تبريز با بيان اينكه مجازات عاملان ترور دانشمند ايراني خواست عمومي است، گفت: عاملان ترور شهيد علي‌محمدي دانشمند ايراني هر چه سريع‌تر بر اساس مباني قانون و شرعي مجازات شوند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، آيت‌الله سيد محمدتقي آل‌هاشم امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه امروز تبريز در مصلاي امام خميني(ره) تبريز بر ضرورت تعميق وحدت در جامعه اسلامي و تجلي آن در نمازهاي جمعه تأكيد كرد.
وي با اشاره به تلاش‌هاي فتنه افكنانه دشمنان نظام جمهوري اسلامي اظهار داشت: اين دشمني‌ها در فتنه سال 88 در چهره‌اي جديد ظاهر شد و اركان نظام اسلامي را هدف قرار داد.
آل‌هاشم ادامه داد: دشمنان در حوادث پس از انتخابات نقش مؤثري داشتند و با اقدامات مختلف سعي در ناامن كردن فضاي جامعه داشتند كه يكي از اين اقدمات دست زدن به ترور دانشمندان هسته‌اي كشورمان بوده است.
وي يادآور شد:‌ ترور شهيد علي محمدي يكي از نمونه‌هاي اين دشمني با نظام بود كه در راستاي اهداف پليد آنان صورت گرفت و در روزهاي اخير نيز شاهد دستگيري عوال اصلي اين ترور كه وابستگي آنان به موساد و رژيم صهيونيستي محرز شده بوديم.
امام جمعه موقت تبريز گفت: عاملان ترور شهيد علي محمدي بايد هر چه سريع‌تر بر اساس مباني قانون و شرعي مجازات شوند.
وي در بخش ديگري از خطبه‌هاي نماز جمعه تبريز به سقوط هواپيماي مسافربري در مسير «تهران ـ اروميه» اشاره كرد و اظهار داشت: در اثر اين حادثه جمع زيادي از هموطنان جان خود را از دست دادند كه مسئولان براي كاهش چنين حوادثي بايد چاره‌انديشي كنند.
آيت‌الله آل‌هاشم ضمن تأكيد بر ارتقاي اصول ايمني پروازي با بازماندگان اين حادثه ابراز همدردي كرد.
امام جمعه موقت تبريز در ادامه خطبه‌هاي نماز جمعه با اشاره به سالروز انتصاب مقام معظم رهبري به امامت جمعه تهران درسال 58 اظهار داشت: ‌امام راحل با توجه به صلاحيت و شايستگي ايشان اقدام به انتصاب مقام معظم رهبري به امامت جمعه تهران در 24 دي‌ماه سال 58 كردند.
وي بر ضرورت تعميق وحدت در جامعه اسلامي و تجلي آن در نمازهاي جمعه تاكيد و بيان كرد: وحدت در جامعه خصوصاً در نمازهاي جمعه بايد شكوه و تجلي بيشتري داشته باشد و مؤمنان نمازگزار بايد همواره بر اين مسئله توجه كنند.
امام جمعه موقت تبريز ادامه داد: حضور در نماز جمعه به صورت خاصي مورد تأكيد قرار گرفته است و در قرآن كريم سوره‌اي خاص به فريضه نماز جمعه اشاره كرده است.
آيت‌الله آل‌هاشم در پايان خاطرنشان كرد: ‌نماز جمعه در جمهوري اسلامي ايران نيز جايگاه و هويتي خاص دارد و امام راحل و مقام معظم رهبري همواره بر شكوه نمازهاي جمعه و تأثيرگذاري آن تأكيد داشته‌اند و مؤمنان نيز بايد حضور منسجم در اين فريضه عبادي سياسي را مورد توجه خاص قرار دهند. 


نوشته شده در   جمعه 24 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode