ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 28 ارديبهشت 1403
جمعه 28 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 دي 1389     |     کد : 13201

حجت‌الاسلام قهرمان احمدي: آيندگان دولت احمدي‌نژاد را خواهند ستود

امام جمعه هريس گفت: آيندگان دولت احمدي‌نژاد را به دليل اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها خواهند ستود.

 امام جمعه هريس گفت: آيندگان دولت احمدي‌نژاد را به دليل اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها خواهند ستود.
به گزارش خبرگزاري فارس از هريس، حجت‌الاسلام قهرمان احمدي امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه هريس مشاركت دولت و ملت را در اجراي بزرگ‌ترين طرح اقتصادي ايران ارج نهاد و گفت: مشاركت دولت و ملت در اجراي هدفمند شدن يارانه‌ها حيرت جهان را برانگيخته است.
وي تصريح كرد: شجاعت دولت و همكاري نمايندگان مجلس و قوه قضائيه و ساير دستگاه‌ها در اجراي اين طرح ستودني است.
خطيب جمعه هريس خاطر‌نشان كرد: اجراي طرح در شرايطي كه ايران در تحريم‌ها به سر مي‌برد، كشور فتنه بزرگ سال 88 را پشت سر گذاشته و سران فتنه هنوز به مجازات كامل نرسيده و دست از فتنه‌گري برنداشته‌اند و از طرفي ديگر نيز كشور در معرض حملات تروريستي ترور دانشمندان و ترور اقوام شيعه و سني مردم قرار دارد، از اهميت بسزايي برخوردار است.
احمدي گفت: به جرات مي‌توان گفت دولت تا اين لحظه بسيار خوب برنامه‌ريزي و تدبير كرده و اين طرح را مي‌توان كارشناسانه‌ترين طرح دولت احمدي‌نژاد دانست كه بركات آن در سال‌هاي آينده نمودار مي‌شود و آيندگان دولت احمدي‌نژاد را در اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها خواهند ستود.
امام جمعه هريس تاكيد كرد: قانون هدفمندي يارانه‌ها يك انقلاب بزرگ اقتصادي طي سه دهه بلكه در طول تاريخ ايران است كه با اجراي كامل اين طرح عدالت اجتماعي به اجرا در خواهد آمد و اجراي اين قانون فرصتي براي نجات اقتصادي كشور است.
وي همچنين به حماسه عظيم يوم‌الله 9 دي سال 88 را شكست فتنه در برابر ايمان مردم خواند و اظهار داشت: سال گذشته فرقه فتنه كه خود را فراروي بن‌بست سياسي و ريزش هواردان و از دست دادن پايگاه اجتماعي مي‌ديدند در ايام محرم‌الحرام با هتك حرمت عاشوراي حسيني دست به انتحار سياسي زد تا بار ديگر پارلمان خياباني را در بوته آزمايش قرار دهد، غافل از آنكه ملت عاشورايي و عزادار ايران تنها سه روز پس از تحركات ناجوانمردانه فتنه‌گران، آهنگ حماسه 9 دي را در آسمان معنوي ايران طنين‌انداز كردند.
احمدي ادامه داد: مردم شريف ايران اسلامي در راهپيمايي عظيم و به يادماندني روز نهم دي ماه اثبات كردند كه هر جا نظام اسلامي و ارزش‌هاي انقلابي و ولايت را در خطر ببينند به ميدان مي‌آيند و مجال را از اندك فتنه‌گران مي‌گيرند.
امام جمعه هريس در بخش ديگري از سخنان خود روز سوم دي ماه روز ثبت احوال را گرامي داشته و از خدمات ارزشمند ثبت احوال از جمله ابلاغ شماره ملي و صدور كارت ملي، صدرو كارت هوشمند ملي، مكانيزه كردن فرآيند خدمات ثبت احوال و صدور شناسنامه‌هاي رايانه‌‌اي و بالاخره مهندسي نظام جامع شناسايي ايرانيان در خدمت اجراي برنامه‌هاي توسعه‌اي و تحول اقتصادي كشور تشكر و قدرداني كرد.
وي همچنين هفت ديماه صدرو فرمان تاريخي امام خميني (ره) مبني بر تشكيل نهضت سوادآموزي و مبارزه با بيسوادي را نيز گرامي داشته و از دست‌اندركاران در اين زمينه تشكر كرد.
احمدي در ادامه نهضت سواد آموزي را يكي از ابتكارات بي‌بديل حضرت امام خميني (ره) دانست و تصريح كرد: ماهيت انقلاب اسلامي ايران ماهيت فرهنگي است و انقلاب اسلامي ايران ريشه در معنويت انبيا الهي دارد و يك انقلاب كاملاً فرهنگي است.
امام جمعه هريس سياست حكومت‌هاي گذشته را بيسواد نگهداشتن مردم دانست و اظهار داشت: در طول تاريخ حكومت‌ها آگاهي مردم را باعث ايجاد مزاحمت براي خود مي‌دانستند و احساس مي‌كردند كه با افزايش آگاهي مردم مطالبات آنها نيز بيشتر مي‌شود در حالي كه حضرت امام خميني (ره) بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران بر اين مهم تاكيد داشتند كه ما اگر بخواهيم اين انقلاب را ماندگار كنيم بايد مردم را با سواد كنيم.
احمدي كارنامه نهضت سواد‌آموزي را درخشان دانست و افزود: پس از پيروزي انقلاب اسلامي بركات و عملكرد شايسته دو نهاد مقدس نهضت سواد‌آموزي و جهاد سازندگي حتي در دورترين نقاط روستائي نيز مشهود بوده است. 


نوشته شده در   جمعه 3 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode