ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 28 ارديبهشت 1403
جمعه 28 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 دي 1389     |     کد : 13199

امام جمعه تبريز: همراهي مردم با دولت دراجراي قانون هدفمندي يارانه ها جهان را متحيركرد

نماينده ولي فقيه در استان آذربايجان شرقي و امام جمعه تبريز، همراهي مردم با دولت در اجراي قانون هدفمند سازي يارانه ها را قابل تحسين دانست و گفت: با گذشت چند روز از آغاز اجراي اين قانون، مشاركت و همراهي مردم جهانيان را حيرت زده كرده است

 نماينده ولي فقيه در استان آذربايجان شرقي و امام جمعه تبريز، همراهي مردم با دولت در اجراي قانون هدفمند سازي يارانه ها را قابل تحسين دانست و گفت: با گذشت چند روز از آغاز اجراي اين قانون، مشاركت و همراهي مردم جهانيان را حيرت زده كرده است.
به گزارش ايرنا، آيت الله محسن مجتهد شبستري در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه تبريز اظهار داشت: اين جراحي بزرگ اقتصادي در شرايطي در كشور اجرايي شد كه دشمنان مشكلاتي مانند تحريم ها، فتنه انگيزي ها و اقدامات تروريستي را در كشور براي جلوگيري از اجراي آن ايجاد كردند.
وي افزود: اجراي اين قانون در چنين شرايطي شجاعت دولت و ملت ايران را به جهانيان نشان داد.
وي با اشاره به لزوم تداوم همراهي مردم با دولت در اجراي اين قانون خاطرنشان كرد: با اجراي كامل اين قانون در سال هاي آتي آثار مثبت آن در زندگي اقتصادي و اجتماعي مردم بروز كرده و عدالت در جامعه حاكم مي شود.
آيت الله شبستري با بيان ضعف ها و نقايص موجود در ارايه يارانه ها به شيوه گذشته، گفت: به دليل ارزاني بيش از حد انرژي، اسراف سرلوحه كارهاي ما قرار گرفته بود ولي با اجراي اين طرح با مصرف صحيح مي توانيم به يكي از صادركنندگان بزرگ انرژي در دنيا تبديل شويم.
وي با بيان اينكه دشمنان نظام و انقلاب تلاش هاي فراواني را انجام دادند تا اين طرح با موفقيت اجرا نشود ،اظهار اميدواري كرد: با تلاش دولت براي اصلاح برخي نقايص احتمالي موجود در مسير اجراي قانون و همراهي ملت، هدفمندكردن يارانه ها با موفقيت اجرا و دشمنان ملت بيش از پيش نااميد شوند.
امام جمعه تبريز همچنين به فرار رسيدن نهم دي ماه سالروز حماسه ملت ايران در پشتيباني از ولايت و ترد فتنه گران اشاره كرد و اظهار داشت: ملت ايران سال گذشته، سه روز پس از هتك حرمت عاشوراي حسيني تظاهراتي انجام دادند كه مايه عزت اسلام شد.
وي اضافه كرد: ملت ايران امسال نيز نهم دي ماه را با برگزاري تجمع هاي عظيم گرامي مي دارد و مردم تبريز نيز همگام با مردم ساير شهرهاي كشور، روز پنجشنبه تجمع عظيمي در سه راهي مصلي تبريز برگزار خواهند كرد.
وي همچنين به فرارسيدن هفتم دي ماه سالروز تشكيل نهضت سوادآموزي به فرمان امام خميني (ره) اشاره كرده و گفت: به بركت تشكيل اين نهضت امروز تعداد بسيار كمي از مردم ايران بيسواد هستند و توصيه مي كنيم اين افراد در هر سني كه باشند از خدمات نهضت سوادآموزي استفاده و ازنعمت علم آموزي بهره مند شوند.
آيت الله مجتهد شبستري به تظاهرات هاي مختلف روي داده در كشورهاي غربي به ويژه ايتاليا و انگليس در روزهاي اخير اشاره كرده و خاطرنشان كرد: دروغ بودن ادعاي دموكراسي غربي ها در اين روزها بر همگان آشكار شد.


نوشته شده در   جمعه 3 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode