ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 28 ارديبهشت 1403
جمعه 28 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 دي 1389     |     کد : 13198

امام جمعه مراغه: مشاركت مردم و نظارت دولت در اجراي مناسب هدفمندي يارانه ها ضروري است

عضو مجلس خبرگان رهبري و امام جمعه مراغه گفت: مشاركت مردم و دقت و نظارت دولت در اجراي مناسب هدفمندي يارانه ها ضروري بوده و اجراي اين قانون به صلاح مردم و نسل هاي آينده كشور است.

عضو مجلس خبرگان رهبري و امام جمعه مراغه گفت: مشاركت مردم و دقت و نظارت دولت در اجراي مناسب هدفمندي يارانه ها ضروري بوده و اجراي اين قانون به صلاح مردم و نسل هاي آينده كشور است.
به گزارش ايرنا، حجت الاسلام محمدتقي پورمحمدي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه اين شهرستان افزود: در اجراي اين قانون ممكن است نقايص و مشكلاتي پيش آيد كه دولت آن را رفع خواهد كرد.
وي اضافه كرد: برخي كشورها با وجود دارا بودن ذخاير و منابع زير زميني ، اين منابع را براي نسل هاي آينده حفظ مي كنند و اكنون نيز با اجراي قانون هدفمندسازي يارانه ها در كشور ، منابع و ذخايرمان براي نسل هاي آينده حفظ خواهد شد.
وي با اشاره به افزايش قيمت حامل هاي سوخت ، اظهار داشت: مسولان شهري بايد با گران شدن خدمات حمل و نقل در برخي مناطق حاشيه شهري برخورد كرده و اجازه سوء استفاده از افزايش قيمت ها را به برخي سودجويان ندهند.
وي همچنين با اشاره به سالروز صدور فرمان امام (ره) مبني بر تشكيل نهضت سواد آموزي ، گفت: نهضت سواد آموزي از يادگارهاي امام راحل بوده و در طول فعاليت خود تلاش هاي بسياري براي ريشه كني بيسوادي در كشور انجام داده است.
به گزارش ايرنا وي اضافه كرد: اين نهاد در سال هاي پس از انقلاب با اعزام آموزشياران خود به مناطق دورافتاده و روستاها ، توانسته خدمات شاياني در آموزش و باسوادي مردم محروم جامعه انجام دهد.
حجت الاسلام پورمحمدي در بخش ديگري از خطبه ها با اشاره به سالروز شهادت آيت الله غفاري اظهار داشت: وي از نمايندگان مراجع و امام (ره) بوده كه به جرم دفاع از امام سال ها متحمل شكنجه هاي ساواك و طاغوت شده و در زندان رژيم پهلوي به شهادت رسيد.
وي اضافه كرد: انقلابي شدن پس از انقلاب و رزمنده شدن پس از جنگ كاري آسان بوده ولي مبارزه در زمان طاغوت و جنگ تحميلي در آن شرايط خطير بسيار سخت و ارزشمند بود.
مسوول نهضت سواد آموزي مراغه نيز قبل از خطبه هاي نماز جمعه با اشاره به عملكرد اين نهاد در ريشه كني بيسوادي در اين شهرستان گفت: نهضت سوادآموزي اين شهرستان در طول فعاليت خود بيش از 200 هزار نفر از افراد بيسواد را در كلاس هاي آموزشي خود تحت پوشش قرار داده است.
جليل محمديان ، افزود: هم اكنون طرح آموزش پس از سواد آموزي، كتابخانه سيار و طرح آموزش فرد به فرد در 32 روستاي اين شهرستان به مرحله اجرا در آمده است.
شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعيت در 147 كيلومتري جنوب غربي تبريز مركز آذربايجان شرقي واقع است.


نوشته شده در   جمعه 3 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode