ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 14 آذر 1389     |     کد : 12397

گوانگجو را به ايران آورديم

مدير شبکه سوم سيما گفت: صدا و سيما با کمترين نيرو بهترين پوشش مسابقات گوانگجو را داشت و به خوبي از عهده اين کار برآمد.

جام جم آنلاين: مدير شبکه سوم سيما گفت: صدا و سيما با کمترين نيرو بهترين پوشش مسابقات گوانگجو را داشت و به خوبي از عهده اين کار برآمد.
به گزارش واحد مركزي خبر، علي اصغر پورمحمدي عصر امروز در نشستي خبري عملکرد گروه اعزامي صدا و سيما را براي پوشش اخبار بازيهاي آسيايي گوانگجو تشريح کرد و افزود: حجم برنامه هاي امسال خيلي بيشتر از دوره هاي پيش بود و تقريبا همه شبکه ها به صورت مفصل آن را پوشش دادند اما شبکه سه از ساعت حدود 4 و 30 دقيقه تا غروب آفتاب درحال پوشش مسابقات بود.

وي با اشاره به اينکه شبکه سوم سيما در طول بازيها با قطع برنامه هاي عادي خود مسابقات مهم را پوشش ميداد تصريح کرد: 32 نفر از صدا وسيماي جمهوري اسلامي ايران به محل برگزاري رقابت هاي آسيايي اعزام شدند.

مدير شبکه سوم سيما با بيان اينکه ايجاد استوديويي تلويزيوني از يک سال قبل تدارک ديده شده بود ادامه داد: در مجموع 7500 دقيقه برنامه از شبکه سوم براي پوشش 25 رشته ورزشي پخش شد.

وي افزود: بيشترين پخش مسابقات به واليبال با 700 دقيقه اختصاص يافت وپس از آن، کشتي با 660 دقيقه، فوتبال با 640 و بستکبال با 600 دقيقه در جايگاه هاي بعدي قرار گرفتند.

پورمحمدي افزود: صدا و سيما توانست نشاط و شادابي هنگام توزيع مدال ها و برافراشته شدن پرچم پرافتخار ايران را به مردم منتقل کند.

گوانگجو را به ايران آورديم
مدير راديوي ورزش گفت:‌ همان طور که قول داده بوديم موفق شديم مردم را از نزديک در جريان بازيهاي آسيايي گوانگجو قرار دهيم.

مجيد نديري عصر امروز در نشست خبري بررسي عملکرد گروه اعزامي صدا و سيما به مسابقات آسيايي گوانگجو افزود: راديو ورزش 12 ساعت از 24 ساعت برنامه هاي خود را به پوشش اين بازيها اختصاص داد.

وي با اشاره به اينکه مسابقات مدال آوران ايران را پخش کرديم گفت: علاوه بر راديو ورزش راديوهاي جوان، تهران، البرز و شبکه اينترنتي ايران صدا رويدادهاي گوانگجو را به طور منظم به اطلاع شنوندگان رساندند.

مدير راديوي ورزش افزود: شبکه اينترنتي ايران صدا در اين مدت سه کتاب گويا درباره مسابقات آسيايي منتشر و براي نخستين بار سه ساعت برنامه خبري تصويري را روي پايگاه اينترنتي خود پخش کرد.

90 درصد مسابقات گوانگجو مستقيم پخش شد
مدير گروه ورزشي شبکه سوم سيما گفت: حدود 90 درصد بازي‌هايي آسيايي گوانگجو به صورت مستقيم پخش شد.

حسين آقا زماني به نوبه خود گفت: علاوه بر آنکه مراسم اهداي مدال‌ها به صورت زنده پخش شد، مدال‌آوران طلايي نيز به برنامه زنده به استوديو صدا و سيما در گوانگجو دعوت مي‌شدند.

وي افزود: در اين دوره از گزارشگران متعددي استفاده شد که اين تنوع قابل توجه و محسوس بود.

مدير گروه ورزشي شبکه سوم سيما گفت: هدف ما اين بود که رسانه ملي و شبکه سوم سيما بتواند در انتقال شادي پيروزي‌ها در گوانگجو به مردم سهيم باشد.

گزارشگرخانم ايراني درمسابقات آسيايي
دبير شوراي هماهنگي ورزش صدا و سيما گفت: نخستين بار گزارشگر خانم از ايران براي پوشش خبري مسابقات ورزشي به گوانگجو اعزام شد که براي برگزارکنندگان اين مسابقات و رسانه‌هاي خارجي جالب بود.

حسين ذکايي در نشست خبري بررسي عملکرد صدا و سيما در پوشش مسابقات آسيايي گوانگجو گفت: نکته جالب توجه براي آنها اين بود که زنان ايراني با داشتن حجاب اسلامي فعال هستند.

وي پوشش خبري مسابقات آسيايي گوانگجو را کاري دشوار توصيف کرد که به دليل اختلاف ساعت با تهران و همچنين دوري مسافت ورزشگاه‌ها از يکديگر بار مضاعفي را بر دوش گزارشگران مي‌گذاشت.

دبير شوراي هماهنگي ورزش صدا و سيما گفت: واحد مرکزي خبر در جريان اين مسابقات، براي بخش‌هاي مختلف خبر سيما با برقراري ارتباط مستقيم و ارسال گزارش به اطلاع‌رساني پرداخت.

ذکايي گفت: واحد مرکزي خبر علاوه بر خبرهاي مکتوب، حدود 40 گزارش براي بخش‌هاي مختلف خبري سيما توليد کرد و علاوه بر آن حدود 35 ارتباط مستقيم با بخش‌هاي مختلف خبري داشت.

وي به تشريح عملکرد شبکه خبر، خبر راديو و پرس‌تي‌وي پرداخت و گفت: گزارشگر اعزامي شبکه پرس‌تي‌وي در طول روز با برقراري حداقل دو ارتباط تصويري و چند ارتباط تلفني پنج دقيقه‌اي کار پوشش اين رويداد ورزشي را عهده‌دار بود.

بر اساس آماري که تعدادي از مسئولان صدا و سيما در نشست خبري بررسي عملکرد صدا و سيما در پوشش مسابقات آسيايي گوانگجو ارايه دادند، گروهي 32 نفره براي پوشش اين رويداد ورزشي به محل برگزاري رقابت‌ها اعزام شدند. علاوه بر پوشش خبري اين رويداد ورزشي از محل، در استوديوهاي تهران نيز مجريان، گزارشگران و کارشناسان رشته‌هاي مختلف، مکمل کار پوشش بازي‌هاي آسيايي بودند که اين گروه را نيز حدود 30 نفر تشکيل مي‌داد. در مدت حدود 20 روز برگزاري مسابقات آسيايي، شبکه سوم سيما 7500 دقيقه برنامه از اين رويداد ورزشي پخش کرد. 


نوشته شده در   يکشنبه 14 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode