ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 7 آذر 1389     |     کد : 12027

برگزاري نهمين جشنواره سراسري تئاتر بسيج كشور در تبريز

مسئول سازمان بسيج هنرمندان سپاه عاشورا از آغاز به كار نهمين جشنواره تئاتر بسيج كشور با حضور 15 گروه هنري در تبريز خبر داد.

 مسئول سازمان بسيج هنرمندان سپاه عاشورا از آغاز به كار نهمين جشنواره تئاتر بسيج كشور با حضور 15 گروه هنري در تبريز خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، اميرنصير بيگي شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: افتتاح همايش سراسري تئاتر بسيج كشور به همت بسيج هنرمندان سپاه عاشورا به مناسبت هفته بسيج از فردا در ديار عاشوراييان تبريز برگزار مي‌شود.
وي اظهار داشت: همايش سراسري تئاتر بسيج با حضور مسئول سازمان بسيج مستضعفان كشور، سردار محمدرضا نقدي و پيشكسوتان عرصه تئاتر بسيج سراسر كشور در ديار عاشورائيان برگزار مي‌شود.
مسئول سازمان بسيج هنرمندان سپاه عاشورا اظهار داشت: اين همايش با حضور 15 گروه هنري از سراسر كشور در استان آذربايجان شرقي برگزار مي‌شود و هنرمندان عرصه تئاتر كارهاي خود را براي اشاعه و ترويج فرهنگ و تفكر بسيجي در اين همايش به معرض نمايش خواهند گذاشت.
وي تصريح كرد: اين جشنواره در دو بخش صحنه‌اي و توليد متون نمايشي برگزار مي‌شود كه پس از رقابت‌هاي گروه‌هاي شركت كننده در جشنواره، نمايشنامه‌هاي منتخب در اختتاميه جشنواره معرفي مي‌شود.
وي در ادامه با اشاره به اهداف جشنواره سراسري تئاتر بسيج تصريح كرد: سازمان بسيج هنرمندان به منظور اعتلاي ارزش‌هاي فرهنگي و حضور موثر بسيجيان در عرصه هنر متعهد و تاثيرگذار، تئاتر نهمين جشنواره سراسري بسيج را با هدف شناخت و معرفي بسيجيان هنرمند و دستيابي به جنبه‌ها و تكنيك‌هاي نو هنري و باز كردن دريچه‌هاي تازه در رويكرد هنر نمايش به موضوعات اخلاقي، فرهنگي و سياسي برگزار مي‌كند.
بيگي افزود: از برنامه‌هاي جنبي جشنواره مي‌توان به برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي و بازديدهاي فرهنگي هنري و نشست با مسئولان مختلف استان اشاره كرد.
مسئول سازمان بسيج هنرمندان سپاه عاشورا در ادامه اظهار داشت: اين همايش از روز يكشنبه هفتم در گلزار شهداي وادي رحمت تبريز افتتاح مي‌شود و به مدت پنج روز در مجتمع فرهنگي هنري 29 بهمن تبريز ادامه مي‌يابد.
بيگي اظهار داشت: در مراسم اختتاميه اين همايش و در حضور پيشكسوتان عرصه تئاتر بسيج از نفرات برتر اين همايش از سوي سپاه عاشورا تجليل به عمل مي‌آيد.



نوشته شده در   يکشنبه 7 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode