ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 28 ارديبهشت 1403
جمعه 28 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 6 آذر 1389     |     کد : 11966

امام جمعه مهربان: مجلس اميد مستضعفين كشور است

امام جمعه مهربان گفت: مجلس اميد مستضعفين كشور است.

 امام جمعه مهربان گفت: مجلس اميد مستضعفين كشور است.
به گزارش خبرگزاري فارس از مهربان، حجت الاسلام و المسلمين سيدعلي خاكپور امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته مهربان، ضمن سفارش خويش و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، به سالروز تشكيل بسيج مستضعفين به فرمان حضرت امام خميني (ره) در پنجم آذر ماه سال 1358 اشاره كرد و اظهار داشت: بسيج شجره طيبه و درخت تناور و پرثمري است كه شكوفه‌هاي آن بوي و بهار وصل و طراوت يقين و حديث عشق مي‌دهد.
خطيب جمعه مهربان به فرمايشي از مقام عظماي ولايت حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي در مورد بسيج اشاره كرد و اظهار داشت: تا بسيج و روحيه صدق و صفا و خدمت بي‌منت و بي‌مزد است، دشمن نمي‌تواند لطمه‌اي وارد كند.
خطيب جمعه مهربان، تفكر بسيجي حضرت امام (ره) را مايه حفظ و گسترش نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران عنوان كرد و با نقل فرمايشاتي از مقام معظم رهبري افزود: بسيج يك استثنا و حادثه‌اي بي‌نظير در كشور است.
خاكپور بسيج را رمز پايداري، ماندگاري و عزت ملي ايران اسلامي دانست و افزود: اينكه در يك كشور مردم با همه وجود و با بهترين و موثرترين نيروهاي خود از يك نظام بدون هيچ چشم داشتي و با همه توان دفاع كند مخصوص انقلاب اسلامي است كه دل نوراني امام بزرگوار توانست به اين حقيقت بزرگ دست پيدا كند و با كمك الهي آن را تحقق بخشد.
امام جمعه مهربان با تاكيد بر هوشياري و بصيرت در عرصه‌هاي مختلف علمي، مذهبي و سياسي تصريح كرد: بسيج بايد همواره معنويت‌گرايي خود را در سطح جامعه ترويج كند و ضمناً طبق تاكيدات مقام معظم رهبري بايد هويت بسيجي خود را حفظ و آن را به آيندگان منتقل كنيم.
خطيب جمعه مهربان در ادامه خطبه دوم با گراميداشت و تبريك روز نيروي دريايي به تمام دريانوردان دريا دل، سالروز شهادت آيت الله مدرس را تسليت گفت و با گراميداشت ياد و خاطره اين مبارز مجاهد كه سالروز شهادتش به نام مجلس نامگذاري شده است، اظهار داشت: تشكيل مجلس شوراي اسلامي در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران نماد مردم سالاري ديني است و وظيفه اصلي مجلس رفع مشكلات از تمام كشور با تصويب قوانين همه جانبه و به صورت عادلانه است كه در تمام نقاط ايران به صورت يكسان پيشرفت داشته باشيم.
خاكپور افزود: مجلس خانه همه مردم و اميد مستضعفين است و نقش مجلس و شوراي نگهبان رفع گرفتاري‌ها و محروميت‌ها و دگرگوني در نظام اداري كشور است و شايسته است كه نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي از به‌كار بردن الفاظ نيش‌دار عليه يكديگر خودداري كنند.
امام جمعه مهربان با تبريك روز خانواده اظهار داشت: امروز نگراني‌هايي در مورد وضعيت خانواده‌ها وجود دارد و علاج بحران استحكام خانواده تربيت معنوي آنها است و دين، ضامن سعادت انسان و خانواده‌ها است.
خطيب جمعه مهربان تصريح كرد: فردي كه در خانواده‌اي بي‌دين و دور از معنويت بزرگ مي‌شود سيلاب فساد جنسي و طغيان سرمايه‌داري افراطي نتيجه آن مي‌شود.
خاكپور با تقدير و تشكر از لطف و ابراز محبت اهالي خونگرم مهربان نسبت به سادات كه در عيد غديرخم با حضور در دفتر امام جمعه آنرا به منصه ظهور رساندند، از شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر مهربان و مجموعه پرسنل شهرداري مهربان تقدير و تشكر كرد.


نوشته شده در   شنبه 6 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode