ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 28 ارديبهشت 1403
جمعه 28 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 6 آذر 1389     |     کد : 11961

امام جمعه بستان‌آباد: بسيج متعلق به تمام تاريخ است

امام جمعه‌ بستان‌آباد با تاكيد بر ضرورت حضور بسيج در همه صحنه‌ها‌ گفت: بسيج بايد با اقتدار و گمنامي در صحنه باشد چرا كه گمنامي و مظلوميت از خصلت‌هاي بسيجي و نهفته در اين فرهنگ است.

 امام جمعه‌ بستان‌آباد با تاكيد بر ضرورت حضور بسيج در همه صحنه‌ها‌ گفت: بسيج بايد با اقتدار و گمنامي در صحنه باشد چرا كه گمنامي و مظلوميت از خصلت‌هاي بسيجي و نهفته در اين فرهنگ است.
به گزارش خبرگزاري فارس از بستان‌آباد، حجت‌الاسلام ‌سيدرضا رضوي امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهرستان اظهار داشت: واقعه غدير مايه بقاي اسلام و استمرار رسالت انبيا(ص) است و بعد از بعثت پيامبر(ص) حادثه‌اي به عظمت غدير در اسلام نداشته‌ايم.
وي اظهار داشت: تمام تلاش‌هاي رسول اكرم(ص) در دوران 23 سال رسالتش مبتني بر اين است كه اگر اين مأموريت را به درستي انجام دهد، رسالتش به درستي انجام و اسلام به درستي تبليغ شده است.
رضوي گفت: اگر غدير اتفاق نمي‌افتاد، جبهه حق از داشتن امام بي‌بهره بود و دشمن راه نفوذ خودش را گسترش مي‌داد.
خطيب جمعه بستان‌آباد همچنين با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در جمع بسيجيان افزود: اگر بسيج به بصيرت واقعي خودش دست نيابد، جريان فتنه 88 دوباره اتفاق مي‌افتد.
امام جمعه بستان‌آباد بسيج را استوار بر سه پايه ولايت، قرآن و ايمان دانست و تصريح كرد: اين محورها تا ظهور منجي(عج) به عنوان پايه‌هاي بسيج باقي مي‌ماند تا تمام دشمنان و مستكبران به وسيله ايمان و يقين فردي اين ملت متحد، از هم پاشيده شده و ناتواني خود را ابراز دارند.
وي اظهار داشت: در نتيجه كاركرد مثبت اين قشر و حضور در تمام صحنه‌هاي انقلاب امروز شاهد استواري نظام اسلامي هستيم.
خطيب جمعه شهرستان بستان‌آباد تصريح كرد: محوريت مردم و بسيج امروز پررنگ‌تر از صدر اسلام است و مردم در اين برهه به مراتب نسبت به مردم عهد رسول الله (ص) هوشمندتر، مقاومت و با صلابت‌تر پشت سر ولايت هستند.
وي با بيان اينكه يك بعدي نگاه كردن به بسيج ظلم مضاعف در حق اين قشر است، گفت: پيشر فت‌هاي موجود در جامعه در تمام زمينه‌هاي علمي، فرهنگي، اجتماعي و مانند آن بدون همت بسيجيان ميسر نبود.
امام جمعه بستان‌آباد اجراي طرح هدفمند كردن يارانه‌ها را جراحي بزرگ اقتصادي در كشور عنوان كرد و افزود: تمام مسئولان مي‌توانند با اطلاع رساني و آگاه كردن مردم از فوايد آن، مسئله را براي مردم عادي كنند چرا كه در غير اين صورت آنكه بيشتر ضرر خواهد ديد مردم است.
رضوي گفت: اگر اجراي اين طرح آغاز نمي‌شد و با روند گذشته پيش مي‌رفت، در آينده نزديك كشور از نظر اقتصادي به بن بست مي‌رسيد و با ادامه روند قبلي چاره‌اي جز وابستگي اقتصادي وجود نداشت.



نوشته شده در   شنبه 6 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode