ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 23 آبان 1389     |     کد : 11401

امروز بزرگترين توطئه دشمن تضعيف ولايت است

نماينده مردم بناب در مجلس هشتم گفت: امروز بزرگترين توطئه دشمن تضعيف ولايت است.

نماينده مردم بناب در مجلس هشتم گفت: امروز بزرگترين توطئه دشمن تضعيف ولايت است.
به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي استان آذربايجان شرقي؛ ضياءا.. اعزازي ه در همايش مداحان، شعرا، مسئولين هيئات مذهبي و جمعي از روحانيون و مسئولين با بيان اين مطلب افزود: اگر در ولايت مشکل داشته باشيم نماز و روزه ما هم دچار اشکال شرعي خواهد بود.
وي به تاکيد مقام معظم رهبري روي بصيرت و دشمن شناسي اشاره کرد و گفت: امروز بايد به حرف هاي رهبري گوش دهيم. ولايت راهنماست و بهترين مدير جهت اداره جامعه مسلمين مقام معظم رهبري مي باشد. بايد دقت کنيم. مردم را روشن کنيم.
وي با طرح اين سوال که چرا اين همه آشوب به راه انداخته اند و دنيا همه عليه ما مطلب پخش مي کند؟ و چرا اين همه هزينه عليه نظام ما مي گذارند؟ گفت: بصيرت ملت ايران ستودني است و دشمن به اين موضوع پي برده است.
اعزازي اضافه نمود: امروز بزرگترين توطئه دشمن تضعيف ولايت است و احمدي نژاد بهانه است. در طول 30 سال چقدر پيشرفت داشته ايم مديون ولايت هستيم. در تمامي علوم همه موفقيت ها تحت مديريت رهبري بوده است و در تمامي زمينه ها مديون تدبير ولايت هستيم.
اين عضو کميسيون آموزش مجلس شوراي اسلامي در بخش ديگري از سخنانش اظهار داشت: اگر ايران را دوست داريم و دنبال عزت هستيم هم دنيا و هم آخرت مان همه در گرو پيروي از ولايت است و اگر از ولي امر مسلمين اطاعت کنيم ايرانمان با عزت خواهد بود.
وي در پايان ضمن اشاره به سفر اوباما به اندونزي و درگير شدن پليس آن کشور با معترضين و مقايسه آن با سفر احمدي نژاد به اين کشور در مدت هاي قبل تاکيد کرد: هر موقع مسئولين جمهوري اسلامي به کشورهايي سفر کرده اند از آن ها استقبال شده است.
مدير حوزه علميه حضرت ولي عصر (عج) بناب نيز در اين همايش طي سخناني گفت: امام حسين (ع) با شخصي دشمن نبود بلکه با يک خط فکر ظلم و انحراف مخالف بود.
مدير حوزه علميه حضرت ولي عصر (عج) بناب با تاکيد بر لزوم برگزاري عزاداري هاي محرم در شان و منزلت امام حسين (ع) گفت: هدف امام حسين (ع) از قيام قصد کشورگشايي نبود بلکه احياي ارزش هاي الهي و اجراي عدالت در جامعه بود.
آيت الله شيخ مجيد باقري بنابي در جمع مداحان و شاعران اهل بيت عصمت و طهارت (ع) بناب که در آستانه ماه محرم در مسجد آقاسليم ترتيب يافته بود با اشاره به جايگاه ابي عبدالله، جايگاه عزاداري ها و فلسطفه عزاداري و همچنين وظايف خطير مداحان و شاعران در ايام سوگواري محرم افزود: هيچ بلندگويي و هيچ خطيبي رساتر از عزاداري هاي سنتي نمي توانند به صورت رسا و دلنشين پيام عاشورا را برسانند.
توليت حوزه علميه حضرت ولي عصر (عج) بناب از مداحان و خطيبان و روضه خوانان خواست حداکثر استفاده را از اين عزاداري ها به نفع اسلام بکنند. وي گفت: امام حسين (ع) با شخصي دشمن نبود بلکه با يک خط فکر ظلم و انحراف مخالف بود و هرکسي در مسيري غير از تفکر اهل بيت (ع) حرکت کند با آن مخالفيم و مداحان و شعرا بايد متوجه باشند و به اشعار خود محتوا و جهت دهند و به عزاداران روشنگري نمايند.
وي ضمن تاکيد بر نگهداري حرمت و احترام همديگر توسط هيات هاي عزاداري گفت: هيات ها در موقع عزاداري به همديگر احترام گذاشته و از تخريب همديگر پرهيز کنند. چون همه مان براي مسير سيدالشهداء عزاداري مي کنيم و هدف يکي است.
آيت الله باقري بنابي از هيات هاي مذهبي خواست ضمن عزاداري هاي سيدالشهداء، عيد غديرخم را نيز جشن بگيرند و تا حد توان براي هر چه باشکوه تر برگزار شدن اين جشن بزرگ اهتمام ورزند.
وي تصريح کرد: روحانيون مساجد، مداحان و ريش سفيدان مساجد جوانان را براي حضور در مساجد و استفاده از سخنان روحانيون و مداحان تشويق و ترغيب کنند تا مبادا جوانان فقط به هنگام دادن شام و احسان در مسجد حضور يابند


نوشته شده در   يکشنبه 23 آبان 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode