ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 23 آبان 1389     |     کد : 11391

تشكيل 12 حوزه علميه خواهران در آذربايجان شرقي ضروري است

مدير كل امور بانوان و خانواده استانداري آذربايجان شرقي گفت:‌ تشكيل 12 حوزه علميه خواهران در استان با توجه به قابليت‌هاي فرهنگي و مذهبي اين منطقه ضروري است.

 
مدير كل امور بانوان و خانواده استانداري آذربايجان شرقي گفت:‌ تشكيل 12 حوزه علميه خواهران در استان با توجه به قابليت‌هاي فرهنگي و مذهبي اين منطقه ضروري است.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، نسرين پيرسمساري بعداز ظهر امروز در همايش عفاف و حجاب در تبريز از اقدامات زيربنايي در حوزه فرهنگ عفاف و حجاب در آذربايجان شرقي و تبريز خبر داد.
مدير كل امور بانوان و خانواده استانداري آذربايجان شرقي با بيان اينكه رويكرد دولت رويكردي فرهنگي بوده است، اظهار داشت: اين رويكرد در زمينه خانواده و فعاليت‌هاي فرهنگي حوزه خانواده عملاً محسوس بوده است.
وي تاكيد كرد: اقدامات انجام گرفته در حوزه بانوان در كشور و استان اقداماتي ماندگار و متناسب با شان جامعه بانوان است.
پيرسمساري يادآور شد:‌ با وجود برنامه‌هاي متعدد دشمنان براي تخريب هويت خانواده در جمهوري اسلامي ايران تلاش و برنامه‌ريزي گسترده‌اي دارند.
وي تاكيد كرد: اين ميدان يك ميدان جنگ نرم تمام عيار است و سربازان جنگ نرم مبلغان حوزه‌هاي علميه و از جمله خواهران مبلغه هستند.
مدير كل امور بانوان و خانواده استانداري آذربايجان شرقي گفت:‌ تشكيل 12 حوزه علميه خواهران در آذربايجان شرقي با توجه به قابليت‌هاي فرهنگي و مذهبي اين منطقه ضروري است.
وي افزود: با توجه به فرهنگ ديرينه آذربايجان شرقي و به عنوان استان «اولين‌ها» تأسيس اين تعداد حوزه عليمه خواهران ضروري است و براي چشم‌انداز پنج ساله تأسيس پنج حوزه علميه در ابتداي امر مورد درخواست است.
مدير كل امور بانوان و خانواده استانداري آذربايجان شرقي اظهار داشت: شهر تبريز به شهر بدون گدا شهرت يافته است و اميدواريم با برنامه‌ريزي شهر بدون بي‌حجاب نيز باشيم.
پيرسمساري يادآور شد:‌ بايد با روشنگري در جامعه و بيان اهداف دشمن در راستاي رفع فتنه گسترده دشمنان تلاش كنيم.
مدير كل امور بانوان و خانواده استانداري آذربايجان شرقي با اشاره به برنامه‌هاي همايش عفاف و حجاب در تبريز اظهار داشت: سخنراني اساتيد برجسته كشوري، حضور در بيت امام جمعه تبريز و برنامه‌هاي متعدد در اين همايش اجرا مي‌شود.


نوشته شده در   يکشنبه 23 آبان 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode