ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 22 آبان 1389     |     کد : 11323

تهيه و ساخت مستند سوسنگرد در راستاي معرفي الگوهاي برتر به جامعه بود

مدير كل صدا و سيماي مركز استان آذربايجان شرقي گفت: صدا و سيماي استان در راستاي معرفي الگوهاي برتر جامعه به ويژه شهداي دفاع مقدس و بيان ناگفته‌هاي دفاع مقدس تهيه و ساخت مستند سوسنگرد را به اجرا در آورده است.

 مدير كل صدا و سيماي مركز استان آذربايجان شرقي گفت: صدا و سيماي استان در راستاي معرفي الگوهاي برتر جامعه به ويژه شهداي دفاع مقدس و بيان ناگفته‌هاي دفاع مقدس تهيه و ساخت مستند سوسنگرد را به اجرا در آورده است.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي سپاه عاشورا، نخستين جلسه ستاد بزرگداشت سالروز آزادسازي سوسنگرد توسط مدافعان آذربايجاني با حضور فرماندهان دوران دفاع مقدس و مديركل صدا وسيماي استان آذربايجان شرقي در تبريز برگزار شد.
علي نواداد مديركل صدا و سيماي مركز استان آذربايجان شرقي در اين نشست طي سخناني با اشاره به ضرورت برگزاري همايش مدافعان و فاتحان سوسنگرد اظهار داشت: برپايي همايش مدافعان و فاتحان سوسنگرد فرصتي مناسب براي بيان حماسه‌آفريني‌هاي رزمندگان غيور آذربايجاني در دوران دفاع مقدس به ويژه در آزادسازي شهر سوسنگرد از لوث متجاوزان بعثي خواهد بود.
وي در ادامه با بيان اينكه فرهنگ‌سازي و انتقال فرهنگ ايثار و شهادت رسالت خطير رسانه ملي است، خاطرنشان كرد: صدا و سيماي مركز استان آذربايجان شرقي در راستاي معرفي الگوهاي برتر جامعه به ويژه شهداي دفاع مقدس و بيان ناگفته‌هاي دفاع مقدس برنامه‌هاي متعددي را در دو ماه گذشته تدارك ديده و منعكس كرده است كه تهيه و ساخت مستند سوسنگرد از جمله اين برنامه‌هاست.
نواداد در ادامه با اشاره به تهاجم و شبيخون فرهنگي استكبار جهاني در قالب جنگ نرم، با بيان حماسه‌آفريني رزمندگان غيور و سلحشور اسلام در دفاع مقدس تصريح كرد: شهدا با ايثار و از جان‌گذشتگي خودشان درس بزرگ عشق به ولايت را براي هميشه به ملت ايران آموختند كه در اين ميان ايثار جوانان آذربايجاني خيلي چشمگيرتر است.
مدير كل صدا و سيماي مركز استان آذربايجان شرقي: اظهار داشت: بايد با تمهيدات لازم اين حماسه‌آفريني‌ها و جانفشاني‌ها را در قالب‌هاي هنري به جوانان اين مرز و بوم ارائه كرد تا بتوانند با اتكا به پشوانه معنوي دفاع مقدس در مقابله با ويروس‌هاي فرهنگي و سياسي استكبار جهاني خود را واكسينه كنند.


نوشته شده در   شنبه 22 آبان 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode