ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 20 آبان 1389     |     کد : 11287

بورا تبريز، صداي مركز آذربايجان شرقي» 13 ساله شد

مديركل صدا و سيماي مركز استان آذربايجان شرقي گفت: صداي مركز آذربايجان شرقي وارد چهاردهمين سال فعاليت خود شد.

مديركل صدا و سيماي مركز استان آذربايجان شرقي گفت: صداي مركز آذربايجان شرقي وارد چهاردهمين سال فعاليت خود شد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي استانداري آذربايجان شرقي، علي نواداد اظهار داشت: راديو نقطه آغاز فعاليت صدا و سيما در كشورمان است و فعاليت‌هاي رسانه ملي ابتدا از طريق اين وسيله وارد خانه‌هاي مردم و تثبيت فعاليت‌هاي رسانه‌اي سازمان صدا و سيما شده است.
وي اظهار داشت: بيشتر فعالان رسانه ملي كار خود را با ورود به بخش راديو آغاز كرده‌اند و امروز نيز با وجود پيشرفت امكانات توليد برنامه، هنوز راديو آشناترين وسيله ارتباطي با مخاطبان است.
نواداد افزود: همكاران راديو با كمترين امكانات پرمخاطب‌ترين برنامه‌ها را براي مردم آذربايجان شرقي تهيه و پخش مي‌كنند و در هر جاي استان اين وسيله و برنامه‌هاي آن مونس آنهاست.
در ادامه اين مراسم معاون صداي مركز آذربايجان شرقي نيز گفت: فعاليت راديو در استان ما از سال 1325 آغاز و از 18 آبان سال 1376 به صورت رسمي در قالب يك راديوي محلي مستقل فعاليت خود را آغاز كرده است.
مهدي راثي اظهار داشت: راديو آذربايجان شرقي صداي آشناي مردم، يار مهربان و همدم و غمخوار هم استاني‌هاي عزيز بوده است، راديو تبريز هم اكنون با بيش از 6 هزار ساعت تعهد برنامه‌سازي در موضوعات مختلف براي مخاطبان، برنامه توليد و پخش مي‌كند.
وي افزود: حضور موثر در جشنواره‌هاي ملي و بين‌المللي، توليدات مراكز، رقابت‌هاي مختلف از جمله افتخارات همكاران اين مركز در مقاطع مختلف است.
معاون صداي مركز آذربايجان شرقي در ادامه با اشاره به سياست‌ كاري راديو در سال‌جاري گفت: هدف تعالي توليدات مركز، كيفي‌سازي برنامه‌هاي شبكه و حضور موثر در رقابت‌هاي جشنواره‌اي است.
راثي، توجه به ايده‌هاي جديد در امر برنامه‌سازي و پردازش اين ايده‌ها براي تبديل شدن به برنامه را از جمله موارد مورد توجه مديريت شبكه دانست و افزود: در اين زمينه به منظور كيفي‌سازي امور جلسات مختلف با حضور انديشمندان متعدد تشكيل و تصميمات برنامه‌اي مختلف اتخاذ شده است.
وي گفت: بر اين اساس، افزايش تعداد مخاطبان، افزايش سطح رضايتمندي شنوندگان، حضور در متن زندگي روزمره مردم، جلب مشاركت شنوندگان از جمله برنامه‌هاي راديو در ادامه اين روند است.
در حاشيه اين مراسم از كاركنان و بازنشستگان صداي استان همچنين كم سن و سال‌ترين همكار اين معاونت، فاطمه حاجي‌زاده تقدير شد. 


نوشته شده در   پنجشنبه 20 آبان 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode