ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 19 آبان 1389     |     کد : 11212

مردم آذربايجان شرقي «بيزيم كند» را انتخاب كردند

بر اساس نظرسنجي فصلي صدا وسيماي مركز آذربايجان شرقي برنامه «بيزيم كند» پر مخاطب‌ترين برنامه مردم اين استان شد.

بر اساس نظرسنجي فصلي صدا وسيماي مركز آذربايجان شرقي برنامه «بيزيم كند» پر مخاطب‌ترين برنامه مردم اين استان شد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي صدا و سيما در آذربايجان شرقي بر اساس اين نظرسنجي برنامه مذكور كه روزهاي زوج از ساعت 8:20 دقيقه به مدت نيم ساعت از طريق شبكه جهاني سهند پخش مي‌شود، مورد استقبال عموم مردم استان قرارگرفته است.
اين برنامه با رويكرد انعكاس زندگي مردم روستانشين آذربايجان شرقي در هر برنامه خود سفري به يكي از روستاهاي استان داشته و مخاطبان خود را از دريچه دوربين برنامه با نحوه زندگي مردم روستاهاي استان آشنا مي‌كند.
برنامه «بيزيم كند» با تهيه كنندگي احد محمود نسب، كارگرداني علي دلكاري و اجراي توانمند محرم محمدزاده عصرها مهمان خانه‌هاي مردم شده و در شهرها و روستاها مورد استقبال قرار گرفته است.
در تهيه اين برنامه تلويزيوني مجتبي نكو به عنوان فيلمبردار و حبيب جديري به عنوان دستيار گروه را همراهي مي‌كنند.
مطالبه شبكه سهند آغاز مي‌شود سيماي مركز آذربايجان شرقي با برنامه «مطالبه» به بررسي مشكلات و معضلات استان مي پردازد.
مديركل صدا وسيماي مركز آذربايجان شرقي در اين خصوص اظهار داشت: برنامه مطالبه به تهيه كنندگي جبرئيل نجفي ايواتلو در راستاي فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر اينكه «مطالبه عدالت بايد به يك فرهنگ عمومي در ميان ملت ايران تبديل شود» توليد و از شبكه جهاني سهند پخش مي‌شود.
علي نواداد افزود: اين برنامه در قالب گفت‌و‌گوهاي زنده تلويزيوني با مسئولان و مديران آذربايجان شرقي و با سرلوحه قرار دادن مفهوم متعالي پاسخگويي به مردم با طرحي نو از روز سه شنبه اين هفته روي آنتن مي‌رود.
وي گفت: در توليد اين برنامه از اطلاعات دقيق و مستندي كه توسط گروه‌هاي تحقيق و پژوهش برنامه تهيه شده استفاده مي‌شود و مطالبات عموم مردم به مهمانان برنامه انعكاس مي‌يابد.
نواداد اضافه كرد: پس از طرح مطالب از سوي برنامه مهمان دعوت شده با پاسخ‌هاي شفاف و صريح به تنوير افكار عمومي در اين زمينه مي‌پردازد.
مديركل صدا و سيماي مركز استان آذربايجان شرقي در ادامه تصريح كرد: آنچه باعث ارتقاي كيفيت اين برنامه مي‌شود برخورداري از نظرات استادان دانشگاه‌ها، صاحبان فكر و قلم همچنين عموم مردم آذربايجان شرقي است.
نواداد دوربين مخفي مرتبط با موضوع برنامه را يكي ديگر از بخش‌هاي «مطالبه» اعلام كرد.
وي خاطرنشان كرد: مردم استان مي‌توانند هر سه‌شنبه از ساعت 22 به مدت 50 دقيقه تماشاگر اين برنامه ارزشمند باشند.
نخستين قسمت از برنامه مطالبه روز سه شنبه همين هفته با حضور استاندار آذربايجان شرقي روي آنتن مي‌رود و مردم استان مي‌توانند از طريق شماره 162 يا وب سايت motalebe-sahandtv.ir سئوالات و مشكلات خود را با برنامه در ميان بگذارند.


نوشته شده در   چهارشنبه 19 آبان 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode