ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 16 آبان 1389     |     کد : 11093

خانه دوست به پايان رسيد

خانه دوست مستندي روايي به تهيه كنندگي نادر موفق است كه براي پخش از سيماي آذري شبكه جهاني سحر تهيه و توليد شده است.

 خانه دوست مستندي روايي به تهيه كنندگي نادر موفق است كه براي پخش از سيماي آذري شبكه جهاني سحر تهيه و توليد شده است.
نادر موفق تهيه كننده اين مستند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: اين مستند در سه محور مجزا حول شناخت شخصيت هاي محوري و مستند از امام خميني(ره)، برداشت وي از نقش زنان در توسعه ايران و زيارت اساتيد از حرم امام رضا (ع) تهيه شده است.
وي افزود: نخستين سكانس اين برنامه با حركت دوربين خانه دوست همراه با ورود 5 تن از اساتيد دانشگاه جمهوري آذربايجان با نام هاي فيروز علي اوا، دكتراي زبان شناسي دانشگاه مديريت، يگانه صادق اوا، دكتراي علوم شيميايي، سونا بخشي علي اوا و رعنا ميرزازاده، رئيس موزه زمين شناسي، به فرودگاه امام خميني (ره) آغاز مي شود كه در پي آن با بازديد اين اساتيد از حرم امام خميني (ره) و حسينيه جماران و آشنايي با نحوه زندگي، آثار و تأليفات آن حضرت ادامه مي يابد و چگونگي حس و حال آن ها از طريق گفتگو و در كنار روايت راوي برنامه در قالب نريشن، به تصوير كشيده مي شود.
موفق اظهار داشت: بينندگان خانه دوست به دنبال سفر دوربين برنامه، همراه با اساتيد مذكور از بخش هاي مختلف دانشگاه الزهرا (س) بازديد و در كنار ملاقات با اساتيد و روساي اين دانشگاه با فعاليت هاي اقتصادي زنان در ايران آشنا مي شوند.
تهيه كننده برنامه خانه دوست ادامه داد: بخش پاياني اين برنامه نيز سفر اساتيد به شهر مقدس مشهد و زيارت حرم اما هشتم (ع) را به تصوير كشيده است و بازديد از چندين كارگاه خودكفايي زنان در اين شهر از ديگر بخش هاي خانه دوست است.
وي با بيان اينكه اين مستند در قالب 3 قسمت 20 دقيقه اي براي شبكه جهاني سحر تهيه شده خاطر نشان كرد: عارفه قاسم اوا راوي، بابك جليلي تصويربردار، زهرا عباسي نويسندگي، سهيل سلامت صدابرداري و صداگذاري، رضا دبير تدوين و فرامرز عليخاني نيز انتخاب موسيقي اين طرح را برعهده داشتند.


نوشته شده در   يکشنبه 16 آبان 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode