ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 13 آبان 1389     |     کد : 11011

لبه تاريكي، اتاق مرگ، طوفان شن...

لبه تاريكي، اتاق مرگ، طوفان شن...

لبه تاريكي، اتاق مرگ، طوفان شن...
جام جم آنلاين: فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني «لبه تاريكي»، «دو روز در جاده»، «اتاق خواب 2»، «كمپاني 2»، «كمپاني 3»، «تندرشكن»، «داداش مونا گاندي‌شناس مي‌شود»، «جمجمه‌ها»، «درست به هدف»، «روز اردو»، «طوفان شن» و «اتاق مرگ» پنجشنبه و جمعه 13 و 14 آبان از شبكه‌هاي يك، 2، 3، 4 و تهران پخش مي‌شود.

شبكه يك
لبه تاريكي ـ پنجشنبه ساعت 22
دو روز در جاده ـ جمعه ساعت 16
به گزارش جام جم آنلاين به نقل از روابط عمومي سيما، فيلم سينمايي «لبه تاريكي» به كارگرداني مارتين كامبل پنجشنبه ساعت 22 از شبكه يك سيما روي آنتن مي‌رود.
تنها دختر توماس كه از ماموران پليس بين‌الملل است، در مقابل منزل پدرش مورد هدف گلوله عده‌اي ناشناس قرار مي‌گيرد و كشته مي‌شود. توماس تصميم مي‌گيرد خود، پرونده اين قتل را در بوستان به دست بگيرد و قاتل را شناسايي كند.
مل گيبسون در اين فيلم نقش‌آفريني كرده است.
فيلم تلويزيوني «دو روز در جاده» به كارگرداني شاهين باباپور از توليدات مركز سيمافيلم، جمعه ساعت 16 از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.
پرونده سرقت جوايز قرض‌الحسنه بانك كه شامل تمامي سكه‌هاي بهار آزادي است و قرار بوده به شعب استان فرستاده شود، در اختيار سرگرد عنايتي از اداره آگاهي و حسن‌دوست، همكار او قرار مي‌گيرد. مظنون‌هاي اصلي اين پرونده، 2 كارمند بانك به نام مهرداد حسيني (كارمند رسمي و سابقه‌دار)‌ و حميد نوري‌زاد (كارمند غيررسمي، اما موجه براي بانك) هستند كه ناپديد شده‌اند. با پيدا كردن پيكر آسيب‌ديده آنها در جريان تصادف اتومبيلشان، سرگرد عنايتي بازجويي‌هاي خود را آغاز مي‌كند؛ اما حرف‌هاي حسيني و نوري‌زاد كاملا ضد و نقيض و متضاد يكديگر است و هركدام ديگري را متهم كرده و مسوول اين دزدي دانسته است.

شبكه دو
اتاق خواب 2 ـ پنجشنبه ساعت 45/23
شبكه 2 سيما هم فيلم سينمايي «اتاق خواب 2» را پنجشنبه ساعت 45‌/‌23 پخش مي‌كند.
دكتر كامرون پس از فهميدن ناموفق بودن روش‌هاي درماني‌اش در آسايشگاه، به نوعي فرار كرده است. حال عده‏اي از بيماران رواني تحت معالجه وي كه ديگر سني از آنها گذشته و كماكان با مشكلات رواني درگير هستند، دريافته‌اند در طول سال‌هاي سخت حضور در آسايشگاه دكتر كامرون، سازمان سيا، بودجه روش‌هاي درماني آزاردهنده او را تامين مي‌كرده است.
فيلم سينمايي «اتاق خواب 2» محصول سال 1998 كانادا است.

شبكه سه
كمپاني 2 ـ پنجشنبه ساعت 19
تندرشكن ـ جمعه ساعت 15/10
داداش مونا گاندي‌شناس مي‌شود ـ جمعه ساعت 30/14
كمپاني 3 ـ جمعه ساعت 19
فيلم «كمپاني 2» ساخته مايكل سالومون پنجشنبه ساعت 19 از شبكه سه سيما روي آنتن مي‌رود.
در سال 1956 سازمان‌هاي جاسوسي ماموريت دارند آشوب‌هاي مجارستان را به مدت 18 ماه متوقف كنند؛ اما رهبر شورشيان مدعي مي‌شود كه راديو آمريكا آنها را به شورش دعوت مي‌كند و هرج و مرج به وجود مي‌آورد و حالا توقع دارند مردم صبوري كنند. رهبر شورشيان به اين نكته اشاره مي‌كند كه تنها نگراني رئيس‌جمهور آمريكا اين است كه فعلا كمك به شورشيان منافع آمريكا را تامين نخواهد كرد. مدتي بعد آمريكا از كمك به شورشيان سر باز مي‌زند و شورشيان توسط نيروهاي شوروي سركوب مي‌شوند. فيلم «كمپاني 2» با بازي مايكل كيتون، كربس ادونل، آلفرد مولينا و روري كوچران محصول سال 2007 است.
اين شبكه همچنين فيلم سينمايي «تندرشكن» را جمعه ساعت 15‌/‌10 پخش مي‌كند.
دوت انگليس با همكاري آمريكا در يك مركز تحقيقاتي مخفي در حال آماده‌سازي يك اسلحه سري هستند؛ ولي شخصي كه مسوول اين مركز است، خود كنترل را به دست مي‌گيرد و مي‌خواهد با چراغ سبز آمريكا بر ضد انگليس استفاده نمايد. در اين ميان پسر 18 ساله‌اي كه عموي او يك مامور است و به دست اين گروه خطرناك كشته مي‌شود، تصميم مي‌گيرد وارد اين مركز تحقيقاتي شده و توطئه آنها را از بين ببرد.
فيلم سينمايي «داداش مونا گاندي‌شناس مي‌شود» به كارگرداني راج كمار شيراني جمعه ساعت 30‌/‌14 پخش مي‌شود.
اين فيلم داستان داداش مونا، شخصي زورگو است كه براي لاكي سينگ كار مي‌كند و طرفدار گوينده‌اي به نام جان وي است. او وقتي مي‌شنود مسابقه‌اي درباره گاندي در راديو اجرا مي‌شود كه مجري آن جان وي است، با دزديدن چند استاد دانشگاه و گرفتن اطلاعات از آنان، خود را براي مسابقه آماده مي‌كند و وقتي به ايستگاه راديو مي‌رود، با ديدن جان وي عاشق او مي‌شود.
سانجي دات، ويديا والان و بومن ايراني در فيلم سينمايي «داداش مونا گاندي‌شناس مي‌شود» هنرنمايي كرده‌اند.
فيلم سينمايي «كمپاني 3» جمعه ساعت 19 از شبكه 3 سيما پخش مي‌شود.
در اين قسمت CIA به لئو كه يكي از ماموران مخفي خود است، شك كرده و او را زير شكنجه قرار مي‌دهد؛ ولي او اعتراف نمي‌كند و آزاد مي‌شود. نام اين جاسوس دوجانبه ساشا است.

شبكه چهار
جمجمه‌ها ـ پنجشنبه ساعت 40/15
درست به هدف ـ جمعه ساعت 30/20
فيلم سينمايي «جمجمه‌ها» به كارگرداني راب كوئن هم پنجشنبه ساعت 40‌/‌15 از شبكه چهار سيما پخش مي‌شود.
داستان فيلم درباره لوك مك نامارا است كه در خانواده‌اي كارگري در ايالت كانتي كات بزرگ شده و به كالج راه مي‌يابد. او در آنجا تلاش مي‌كند در رشته حقوق تحصيل كند؛ اما راهيابي به دانشگاه هاروارد مستلزم نشان دادن شايستگي‌هاي ويژه‌اي است. انجمن مخفي جمجمه‌ها از لوك مك دعوت مي‌كند تا به اعضاي اين انجمن بپيوندد و لوك كه مي‌پندارد عضويت در انجمن موجب سهولت راهيابي او به دانشگاه خواهد شد، مشتاقانه دعوت را مي‌پذيرد.
فيلم سينمايي «درست به هدف» به كارگرداني جان بورمن جمعه 14 آبان ساعت 30‌/‌20 در قالب برنامه «سينما 4» از شبكه چهار سيما روي آنتن مي‌رود.
در اين فيلم با بازي لي ماروين، انجي ديكينسون و كينان وين مي‌بينيم يك گنگستر به نحوي ماهرانه از شريك دغلكار خود انتقام مي‌گيرد. لي ماروين و شريكش در يك سرقت دست دارند كه شريك لي به او شليك مي‌كند و با پول‌ها فرار مي‌كند؛ اما لي به طرز شگفت‌انگيزي جان سالم به در مي‌برد و با نقشه‌اي حساب شده از شريك خود انتقام مي‌گيرد.
فيلم سينمايي «درست به هدف» محصول سال 1967 آمريكاست.

شبكه تهران
روز اردو ـ پنجشنبه ساعت 15/13
طوفان شن ـ 40 دقيقه بامداد جمعه
اتاق مرگ ـ جمعه ساعت 30/13
فيلم تلويزيوني «روز اردو» به كارگرداني حسين قناعت و تهيه‌كنندگي بهروز مفيد پنجشنبه ساعت 15‌/‌13 از شبكه تهران پخش مي‌شود.
فيلم تلويزيوني «روز اردو» داستان 2 نوجوان به نام‌هاي فريد مشتاقي و ميثاق است كه همسايه و همكلاسي هستند؛ ولي به خاطر اختلافات فرهنگي و خانوادگي مشكلاتي با هم دارند. آنها براي يك اردوي دانش‌آموزي به رامسر مي‌روند و اتفاقاتي در اين سفر مي‌افتد كه بر اخلاق و رفتار هر دوي آنها تاثير مي‌گذارد.
اردلان شجاع‌كاوه، سعيد آقاخاني، كيانوش گرامي، آشا محرابي و احمدرضا اسعدي به همراه بازيگران نوجواني چون محمد فصيح، اميرمحمد ايماني و حسام صالحي در اين فيلم تلويزيوني بازي كرده‌اند.
فيلم سينمايي «طوفان شن» هم 40 دقيقه بامداد جمعه از شبكه تهران پخش مي‌شود.
پس از تسخير لانه جاسوسي آمريكا، مقامات آمريكايي تصميم مي‌گيرند عليه ايران اسلامي و انقلاب نوپاي آن دست به تجاوز نظامي بزنند. يك مامور مخفي پنتاگون راهي ايران مي‌شود تا مقدمات اين تجاوز را مهيا كند. حمله نظامي آغاز مي‌شود؛ اما طوفان شن صحراي طبس حوادث ديگري را رقم مي‌زند.
احمد نجفي، مهناز افضلي، فيروز بهجت‌محمدي، حسين انصاري، سيروس گرجستاني و مهشيد افشارزاده در فيلم سينمايي «طوفان شن» به كارگرداني جواد شمقدري بازي كرده‌اند.
فيلم سينمايي «اتاق مرگ» به كارگرداني جاناتان ليبسمن ساعت 30‌/‌13 جمعه از شبكه تهران پخش مي‌شود.
اين فيلم تلاش مي‌كند گوشه‌اي از جنايات سازمان اطلاعات و جاسوسي آمريكا را عليه شهروندان خود آمريكا به تصوير بكشد.


نوشته شده در   پنجشنبه 13 آبان 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode