ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 29 مهر 1389     |     کد : 10547

سريال «يوسف پيامبر» با استقبال بي‌نظير مردم مصر روبرو شد

سردبير روزنامه الاهرام مصر در ديدار با استاد فرج‌الله سلحشور گفت: سريال حضرت يوسف پيامبر مورد استقبال بي نظير مردم مصر قرار گرفته است.

 سردبير روزنامه الاهرام مصر در ديدار با استاد فرج‌الله سلحشور گفت: سريال حضرت يوسف پيامبر مورد استقبال بي نظير مردم مصر قرار گرفته است.
محمد هوشياري مدير روابط عمومي مؤسسه فرهنگي هنري تبيان در تماس با خبرگزاري فارس، گزارش ديدار احمد السيوفي با استاد فرج‌الله سلحشور را در اختيار خبرگزاري فارس قرار داد.
بنا بر اين گزارش، در ابتداي اين ديدار صميمانه كه در دفتر استاد سلحشور برگزار شد، احمد السيوفي معاون سردبير روزنامه الاهرام مصر گفت: شبكه الكوثر در ميان عرب زبانها، خيلي شناخته شده نبود، ولي به بركت سريال يوسف پيامبر(ع) اين شبكه در ميان اعراب جايگاه ويژه‎اي پيدا كرده و به راستي مي‌توان گفت سريال يوسف(ع) بهترين مبلغ براي اين شبكه بوده است.
السيوفي تأكيد كرد: كشور مصر هم اكنون سريال يوسف(ع) را روي آنتن دارد و جالب اينكه اين مجموعه مورد استقبال بي‌نظير ملت ما قرار گرفته است. زيرا اين سريال سرگذشت زندگاني حضرت يوسف(ع) و سرزمين مصر را بيان مي‌كند.
وي يادآور شد: اين سريال زيبا و كارآمد نه‏تنها مورد استقبال و رضايت شيعيان قرار گرفته، بلكه اهل تسنن را نيز شيفته خود ساخته و ظاهراً اين استقبال و شيفتگي منحصر به ملت مصر نبوده است ، بلكه استقبال بي‌نظير خيلي از كشورهاي جهان را نيز در برداشته است.
احمد السيوفي اظهار داشت: به نظر من يك مجموعه يا يك سريال به خودي خود و به تنهايي نمي‌‌تواند جذاب بوده و مردم را شيفته خود سازد مگر آنكه خود خداوند در آن نقش داشته آن را ياري كند.
السيوفي از سلحشور پرسيد: چرا مجموعه‌ها و سريال‌هاي شما منحصر به كارهاي قرآني است؟
استاد سلحشور در پاسخ گفت: من خود را فيلمساز نمي‌دانم. بلكه افتخار دارم خود را يك مبلغ ديني بدانم و از زبان و هنر فيلم براي دين اسلام و قرآن تبليغ مي‌كنم. اميدوارم خداوند متعال ما را ياري كند.
السيوفي پرسيد: شما دكورهاي شهر مصر، لباسها و گريم‌ها را از چه منابعي ايده‌ گرفتيد؟
سلحشور گفت: ما در ابتدا گروه تحقيقات منظمي تشكيل داديم كه از مصر، لباسها، خانه‌ها و غيره اطلاعات كاملي را كسب كنند و حتي گروه كارشناسي را به فرانسه فرستاديم و از آنجا مدارك، منابع، كتب مختلف و جامع و در آخر تحقيقات كامل و لازم را انجام دادند كه در ساخت دكور لباس و گريم براي سريال و كار ما بسيار مؤثر بود.
وي در ادامه انگيزه سلحشور را از ساخت سريال يوسف پيامبر(ع) سؤال كرد كه سلحشور در پاسخ گفت: تمام قصه‌هاي قرآن زيبا و قابل تأمل است؛ ولي قصه يوسف پيامبر(ع) واقعا قصه‌اي عبرت آموز، زيبا و داستاني كامل است كه ما با همكاري دوستان و لطف و عنايت خداوند آن را نوشته و ساختيم كه ان‎شاء‌الله مورد رضاي خداوند قرار گيرد.
محمد هوشياري اظهار داشت: طي اين نشست خبري السيوفي براي روزنامه الاهرام مصر كه جزو پرتيراژترين و قديمي‎ترين روزنامه‌هاي دنياي عرب است از فعاليت ها و زندگي هنري فرج‌الله سلحشور از ابتدا تاكنون گزارشي تهيه كرد.


نوشته شده در   پنجشنبه 29 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode