ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 24 ارديبهشت 1403
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 6 دي 1386     |     کد : 104

امام جمعه موقت تبريز: توفيقات ‌هسته‌اي در سايه تفكر بسيجي مسئولان بوده است

امام جمعه موقت تبريز گفت: توفيقات اخير ايران اسلامي در پرونده ‌هسته‌اي و اعلام حقانيت ايران در استفاده صلح‌آميز از اين انرژي، در سايه تفكر بسيجي و شجاعت مسئولان بوده است.

A0322912.jpg

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، علي حاجي زاده در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر در مصلاي امام خميني (ره)، با اشاره به سهم بالاي بسيج در پيروزي دفاع مقدس و با تأكيد بر اينكه نبايد سهم عظيم بسيج را در دفاع از كشور و انقلاب فراموش كرد، افزود: نبايد بسيج را منحصرا يك تشكل نظامي دانست و بسيج در سال هاي پس از جنگ تحميلي در همه عرصه‌ها، هوشمندانه از انقلاب و كشور دفاع كرده است.
وي بسيج را به تأسي از فرمايش تاريخي حضرت امام راحل مدرسه عشق دانست و خيل بسيحيان را سپاهيان واقعي حضرت مهدي (عج) و ضامن بقاي جمهوري اسلامي ارزيابي كرد.
حاجي زاده همچنين با اشاره به گزارش مديركل آژانس انرژي اتمي در خصوص عدم انحراف ايران در برنامه هسته‌اي افزود: اين گزارش حقانيت جمهوري اسلامي ايران را براي دستيابي به ‌انرژي هسته‌اي صلح‌آميز اثبات كرده و آمريكا و اسرائيل را كاملاً در حالت انفعالي قرار داده است.
وي تصريح كرد: فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران جنبه ملي به خود گرفته و هيچ قدرتي نمي‌تواند حقوق اين ملت را ناديده بگيرد.
حاجي زاده تصريح كرد: توفيقات اخير ايران اسلامي در پرونده ‌هسته‌اي و اعلام حقانيت ايران در استفاده صلح‌آميز از انرژي هسته‌اي نيز در سايه تفكر بسيجي و شجاعت مسئولان بوده است.
امام جمعه موقت تبريز در بخش ديگري از خطبه‌هاي اين هفته تبريز اظهار داشت: در شرايطي كه استكبار جهاني بغض و كينه خود را با مسلمانان در اشكال مختلف حتي با شيوه هاي خشن و بي رحمانه ابراز مي دارد، كنگره عظيم حج بايد بيش از هر زمان ديگر مركز تجلي وحدت در بين مسلمانان و برائت از كفار و مشركان است.


نوشته شده در   پنجشنبه 6 دي 1386  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode