ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 24 ارديبهشت 1403
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 6 دي 1386     |     کد : 102

امام جمعه تبريز: هيچ قدرتي حق واگذاري قبله اول مسلمين به صهيونسيت ها را ندارد

امام جمعه تبريز با بيان اينكه فلسطين پاره تن اسلام است، گفت: هيچ قدرتي حق ندارد قبله اول مسلمين را به صهيونسيت ها واگذار كند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز؛ ایت الله محسن مجتهد شبستري در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تبريز در مصلاي امام خميني(ره) افزود: اين اجلاس كه در شهر برده‌نشينان آمريكا با حضور عده‌اي ورشكسته سياسي خاورميانه برگزار شد ، هيچ تاثيري در تعيين سرنوشت ملت فلسطين ندارد و سرنوشت اين ملت را مقاومت تعيين مي‌كند.
وي كنفرانس سازش خاورميانه كه براي جبران شكست‌هاي آمريكا برگزار شد را شكست خورده دانست و اظهار داشت: كنفرانس آناپوليس، (صلح پاييزي) نمي‌تواند مبارزه به حق و نتيجه بخش ملت فلسطين را متوقف كند.
شبستري در ادامه با با گراميداشت سالگرد شهادت آيت الله مدرس و روز مجلس، از اين شهيد به عنوان شخصيتي ظلم‌ستيز ياد كرد و اظهار داشت: مجلس از اركان مهم كشور است .
نماينده ولي فقيه در استان آذربايجان شرقي عملكرد و رفتار مجلس هفتم را نسبت به مجلس گذشته بويژه مجلس ششم قابل تقدير و موفق دانست و گفت: بدون ترديد مجلس هفتم شوراي اسلامي يكي از موفق‌ترين مجالس پس از انقلاب بوده است كه در شرايطي بسيار حساس سرنوشت قانونگذاري كشور را در دست گرفت.
وي گفت: مجموعه نمايندگان مجلس هفتم شوراي اسلامي داراي نيروهايي انقلابي، متعهد و پايبند به اصول و ارزش‌هاي انقلاب امام (ره) و رهبري هستند.
شبستري تصويب قوانين سياست هاي اصل 44 قانون خدمات كشوري نظام هماهنگ، مكلف كردن دولت به دستيابي به فناوري هسته‌اي صلح‌آميز، قانون اصلاح شوراهاي اسلامي شهر و روستا و ديگر موارد را از جمله مصوبه‌هاي ارزشمند مجلس هفتم دانست.
وي در عين حال مجلس ششم شوراي اسلامي را يكي از مجالس مسئله آفرين كشور توصيف كرد و افزود: ساختار شكني، تعرض به اركان نظام، استعفا و تحصن از جمله اقدام‌هاي مجلس ششم بود.
خطيب جمعه تبريز خاطرنشان كرد: انتظارات مردم از دولت و مجلس هفتم آن طوري كه انتظار دارند برآورد نشده است.
وي تصريح كرد: اكثريت مردم مخصوصاً قشر آسيب‌پذير مردم از تورم، گراني ارزاق عمومي و مسكن ناراحت هستند و مصرانه از دولت و مجلس مي‌خواهند از مدت باقي مانده خدمت خود به مردم، هر چه زودتر در مهار تورم اقدام جدي و عملي كنند.
نماينده مردم استان آذربايجان شرقي در مجلس خبرگان رهبري همچنين ضمن گراميداشت هفته بسيج گفت: اكثريت افراد اين كشور كه متعهد به نظام و ولايت فقيه بوده و به وظايف فردي و اجتماعي خود در عرصه‌هاي مختلف عمل مي‌كنند، بسيجي هستند.
شبستري با بيان اينكه بايد قدر بسيج را بدانيم، تاكيد كرد: عشق به نظام و ولايت خنثي كننده توطئه‌هاي دشمنان است و فرهنگ و تفكر بسيجي حلال مشكلات جامعه است.
خطيب جمعه تبريز در بخش ديگري از سخنان خود با تأكيد بر اهميت آيين حج افزود: توجه دنيا به مسلمانان بخاطر خانه خدا و قرآن است.
وي خاطر‌نشان كرد: دشمنان اسلام از وحدت دنياي اسلام واهمه داشته و وقتي كه شيعه و سني دوش به دوش هم نماز بر‌پا مي‌كنند و طواف كعبه را بجاي مي‌آورند، احساس خطر مي‌كنند.
شبستري گفت: حجاج وحدت اسلامي را عملاً رعايت و نشان دهند ضمن آنكه حتماً در نمازهاي مسجدالحرام و مدينه النبي شركت كرده و آن را ترك نكنند.




 


نوشته شده در   پنجشنبه 6 دي 1386  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode