ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 24 ارديبهشت 1403
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 6 دي 1386     |     کد : 101

امام جمعه بناب: تضعيف دولت عدالت محور به هيچ وجه شايسته نيست



امام جمعه شهرستان بناب با بيان اينكه انتقاد بايد سازنده باشد گفت: تضعيف دولت عدالت محور نهم به هيچ وجه شايسته نيست و بايد از آن پرهيز كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، عبدالمجيد باقري‌بنابي در جمع مسئولان و قشرهاي مختلف مردم در مصلاي اعظم اين شهرستان با گراميداشت 16 آذر و روز دانشجو افزود: دانشجو بايد هم متفكر واقعي باشد و هم مومن و مسلمان واقعي كه مع‌الاصف امروز هم در جريان هاي داخل كشور و هم جريان‌هاي خارجي اتفاق مي‌افتد كه نمي‌خواهند دانشجويان نه به عنوان روشنفكر واقعي و نه مسلمان واقعي باشد.
وي اضافه كرد: لذا اگر دانشجو واقعاً مسلمان و متفكر باشد در براي برخي جناح‌هاي كشور سرباز نخواهد شد.
باقري‌بنابي تصريح كرد: تحجر سياسي براي هر قشري خطرناك بوده و براي قشر دانشجو خطرناك‌تر است.
وي فتح قله‌هاي علم، رسيدن به اقتدار و دستيابي به علوم و فنون را از جمله اهداف ايجاد دانشكده و دانشگاه در جامعه دانست و گفت: دانشجويان بايد در كنار كسب علم، كسب تقوا و رستگاري را نيز در برنامه خود قرار دهند، چون همان قدر كه علم مي‌تواند براي جامعه مفيد باشد، به همان اندازه نيز مي‌تواند مضر باشد، لذا كسب علم و فن‌آوري بايد همراه با تقوا و مسلماني باشد.
امام جمعه بناب اعتراف سازمان‌هاي جاسوسي آمريكا را يك معجزه الهي خواند و اظهار داشت: بايد غافل نباشيم كه اين اقدام آن‌ها نيز در راستاي شيطنت باشد و آنچه قابل توجه است، موضع‌گيري رئيس جمهوري آمريكا در قبال اين موضوع مي‌باشد و عليرغم اين همه اعترافات توسط جاسوسان آمريكا، رئيس جمهوري آمريكا باز تاكيد مي‌كند كه ايران خطر است.
باقري‌بنابي افزود: دولت و آحاد مختلف مردم بدانند كه اگر امروز اين پرونده را هم ببندند، پرونده‌هاي ديگر ما در نوبت مي‌باشند و روي آن رجزخواني خواهند كرد.
امام جمعه بناب با تمجيد از خدمات دولت احمدي نژاد طي دو سال گذشته در عرصه‌هاي مختلف سياست خارجي، كسب پيشرفت‌هاي هسته‌اي و علمي گفت: سفرهاي استاني دولت انصافا كار پر زحمتي است و اعضاي دولت خدمت‌رساني به مردم و دلسوزي را در سرلوحه كار خود دارند و اكثريت دولتمردان حاضر در كابينه و حتي فرمانداران، انصافا افراد مومن، امين و پاكي هستند و در عرض 28 سال گذشته هيچ زماني مشاهده نشده كه تمامي مسئولان آن افراد با فضيلتي باشند و روح خدمتگزاري در آن‌ها وجود داشته باشد، مع‌الاصف چهره‌اي كه در استان كفايت دولت را زير سوال برده انصافا خود بي‌كفايت‌ترين فرد در استان بوده و آدم مريضي است.
وي تصريح كرد: امروز در اين موقعيت، كوبيدن و تضعيف دولت معقول نيست،انتقاد بايد سازنده باشد، دشمني كه در عرصه‌هاي بين‌المللي شكست خورده، در اين مقطع منتظر سوءاستفاده است كه ما نبايد اين موقعيت را براي آن‌ها فراهم كنيم.




 


نوشته شده در   پنجشنبه 6 دي 1386  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode