ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 7 شهريور 1398     |     کد : 189097

‌رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان مرند:

هیئات مذهبی مدافعان حضرت سیدالشهدا هستند

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان مرند، با اشاره به نقش ماه محرم در جلوگیری از توطئه های دشمنان، هیئات مذهبی را مدافعان حضرت سیدالشهدا(ع) دانست.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان مرند، با اشاره به نقش ماه محرم در جلوگیری از توطئه های دشمنان، هیئات مذهبی را مدافعان حضرت سیدالشهدا(ع) دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرند، عصر امروز در همایش عاشوراییان که با حضور امام جمعه مرند، روحانیون، مداحان و مسئولین هیئات مذهبی شهرستان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، ابراز داشت: امام حسین(ع) را در ۳ جا به شهادت رساندند، جسمش را در کربلا، نامش را در کوفه و برخی نیز به دنبال از بین بردن اهداف ایشان هستند و هیئات مذهبی، مدافعان حضرت سیدالشهدا هستند.

حجت الاسلام جلیل پورتقی افزود: نقشه دشمنان اسلام تا زمانی که هیئات مذهبی هستند، به دور از انحرافات نقش بر آب شده و علم حسینی در کشور حسینی خواهد وزید.

وی با تاکید بر ضرورت کاهش آسیب های عزاداری تاکید کرد: میثاق نامه ای بین هیئات مذهبی شهرستان مرند به امضا رسیده تا در جهت کاهش آُسیب های عزاداری قدم برداریم.

با قمه زنی برخورد می شود

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان مرند در این همایش اظهار داشت: دسته های عزاداری به ویژه در روز عاشورا، از بندآوردن خیابان ها جلوگیری کنند و از اقامه شبیه خوانی در خیابان های اصلی خودداری کنند.

کاظم دهقانی ابراز داشت: همیاران پلیس مانند سال های گذشته، با پلیس راهور و پیشگیری و کلانتری همکاری خواهند کرد.

وی همچنین اظهار داشت: قمه زنی جرم محسوب شده و در صورت مشاهده این گونه موارد با آن برخورد خواهد شد، استفاده از ادوات موسیقی نیز ممنوع است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرند بر ضرورت توجه ویژه هیئات مذهبی بر ساعت آغاز و پایان عزاداری تاکید کرد.

دهقانی گفت: دشمنان به دنبال فرصت برای ضربه زدن هستند و براین اساس، هیئات مذهبی و عزاداری، از دریافت بسته های فرهنگی و غذایی مشکوک خودداری کنند.

گفتنی است، میثاق نامه ای نیز بین مسولین و مداحان هیئات مذهبی شهرستان مرند جهت رعایت آداب و سنن عزاداری به امضا رسید، شعرخوانی و مداحی و سخنرانی امام جمعه مرند از دیگر برنامه های همایش عاشوراییان بود.


نوشته شده در   پنجشنبه 7 شهريور 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode