ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 14 خرداد 1398     |     کد : 188141

‌رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان مرند:

دانشگاهیان با علم و فرهنگ در گام دوم انقلاب قدم بردارند

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان مرند رسالت دانشگاهیان در گام دوم انقلاب اسلامی را گام برداشتن با علم، دانش و فرهنگ در مسیر انقلاب عنوان کرد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان مرند رسالت دانشگاهیان در گام دوم انقلاب اسلامی را گام برداشتن با علم، دانش و فرهنگ در مسیر انقلاب عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مظفر رجب زاده، امروز در مراسم بزرگداشت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) که با حضور رئیس، کارکنان و اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند برگزار شد، ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری حکیمانه حضرت امام (ره) به پیروزی رسید و این قدم اول انقلاب بود و مردم ایران بر این عقیده و وعده الهی و معصومین ایمان داشتند که ظلم و ستم از بین خواهد رفت و عدالت اسلامی در جامعه حکم فرما خواهد شد.

وی افزود: امام خمینی (ره) به شرق و غرب با صدای رسا اعلام کرد که اسلام می‌تواند در دنیای مدرن امروز بر جامعه، حکومت و مدیریت بکند و ایران اسلامی بدون تفکر و فرهنگ شرق و غرب با حکومت اسلامی بر پایه اسلام و قرآن پایه ریزی شده است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان مرند با اشاره به محبوبیت امام خمینی (ره) در میان اقشار مختلف مردم خاطرنشان کرد تمامی اندیشه‌های امام راحل در ابعاد مختلف از بعد عرفانی و معنوی ایشان نشأت گرفته است و بر همین اساس مردم، کلام ایشان را می‌پذیرفتند.

وی تاکید کرد: دشمنان فکر می‌کردند با رحلت امام، عمر انقلاب اسلامی به پایان خواهید رسید اما به یاری خدا و همان وعده الهی، انقلاب اسلامی در سایه تفکر مهدویت و تعالیم اسلامی و قرآنی مقام معظم رهبری قدرتمند تر و توانمند تر از گذشته شد.

حجت الاسلام رجب زاده با بیان اینکه هیچ انقلابی در دنیا همانند انقلاب اسلامی ایران مردمی نبوده است، گفت: شکل گیری و اهداف نظام جمهوری اسلامی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در گام دوم انقلاب اسلامی دانشگاهیان باید با علم، دانش و فرهنگ در مسیر انقلاب گام بردارند.

گفتنی است، مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد، عصر سه شنبه در حسینیه امام خمینی (ره) مرند برگزار خواهد شد.


نوشته شده در   سه شنبه 14 خرداد 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode