ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 31 شهريور 1389     |     کد : 9624

نسلهاي آينده به رشادت‌هاي شهداي اسلام و انقلاب افتخار خواهند كرد

مدير كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي در جمع رؤساي ادارت تبليغات اسلامي شهرستانها با اشاره به افتخار آفريني هاي رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس گفت: نسل هاي آينده اين مرز و بوم ايشان را ستوده و رشادتهاي ايشان افتخار خواهند كرد...

مدير كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي در جمع رؤساي ادارت تبليغات اسلامي شهرستانها با اشاره به افتخار آفريني هاي رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس گفت: نسل هاي آينده اين مرز و بوم ايشان را ستوده و رشادتهاي ايشان افتخار خواهند كرد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي، حجت الاسلام حميد عظيمي كه در جلسه گردهمايي روساي ادارات تبليغات اسلامي روز دوشنبه 29شهريور سخن مي گفت، افزود: آتش جنگ را دشمنان اسلام و انقلاب برافروختند و با هدف در نطفه خفه كردن اين انقلاب و قيام مردمي براي احياي دين محمدي (ص) به اين كشور تاختند غافل از اين كه معمار كبير و پرچمدار اين حماسه حضرت امام خميني (ره)، با ضميري روشن و متصل به حمايت الهي و اهلبيت (ع) اين كشتي را در امواج متلاطم پيش مي راند و با زعامت رهبر فرزانه انقلاب حضرت آيت الله خامنه اي (مد ظله العالي) به حول و قوه الهي به قيام جهاني حضرت ولي عصر (عج) پيوند خواهد خورد.
وي واگذار نكردن حتي يك وجب از خاك ميهن اسلامي را به دشمنان از افتخارات انقلاب دانسته، تصريح كرد: جنگ نظامي پايان يافته است ولي قشون كشي هاي فرهنگي همچنان ادامه دارد و الان نوبت علما، روحانيون، فرهيختگان اهالي قلم متعهد به دين و انقلاب و تك تك آحاد مردم است كه با پوشيدن لباس علم و تقوا به مقابله پرداخته بار ديگر سربلند از اين امتحان و مبارزه بيرون بيايند.
وي روحانيون را سربازان خط مقدم اين جبهه دانسته افزود: اميدواريم ملت ايران اين بار نيز جشن پيروزي جنگ فرهنگي را تجربه كرده با دلاوري و رشادت در اين ميدان حضور يابند.
گفتني است: در ادامه حجت الاسلام محمد رضا رقيمي مدير كل امور مساجد و مبلغين سازمان تبليغات اسلامي نيز به ايراد سخناني در رابطه با شيوه نامه هاي ابلاغي پرداخته و هر يك از حاضرين نيز نقطه نظرات خود را در اين مورد ارائه دادند.


نوشته شده در   چهارشنبه 31 شهريور 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode