ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 13 تير 1396     |     کد : 178692

شهید بهشتی یک الگو برای همه ماست

حجت‌ الاسلام حسینی خورنژاد رئیس اداره تبلیغات اسلامی آذرشهر گفت: شهید بهشتی یک الگو برای همه ما در هر سنی و در هر مسئولیتی است.

حجت‌ الاسلام حسینی خورنژاد رئیس اداره تبلیغات اسلامی آذرشهر گفت: شهید بهشتی یک الگو برای همه ما در هر سنی و در هر مسئولیتی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، حجت‌ الاسلام حسینی خورنژاد رئیس اداره تبلیغات اسلامی آذرشهر ضمن گرامیداشت هفتم تیر و سالروز شهادت ۷۲ تن از یاران امام و انقلاب به دست منافقان کوردل گفت: ویژگیهای رفتاری و مدیریتی شهید بهشتی، الگویی ممتاز برای همه در هر سنی و در هر مسئولیتی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آذرشهر افزود: نظم و برنامه‌ریزی در زندگی از اصول مؤکد در زندگی مدیران کارآمد است، این روحیه یک روزه به دست نمی‌آید بلکه با سختی، ممارست و مهارت به یک ویژگی درونی تبدیل می‌شود. دوستان دوران طلبگی شهید بهشتی یاد می‌کنند که ایشان در حجره‌اش کاغذی را بر دیوار زده بود و برنامه روزانه خود را بر کاغذ نوشته بود، ساعت ورود به حجره، غذا، مطالعه، مباحثه و سایر امور از جمله یک ربع ساعت به صحبت کردن با دوستان، وقتی که زمان تمام می‌شد، از دوستان عذرخواهی می‌کرد و به کار بعد می‌پرداخت.

وی معرفی چهره برجسته و شخصیت بی نظیر آیت الله شهید دکتر بهشتی به جامعه و چگونگی به شهادت رسیدن ایشام به همراه ۷۲ تن از دلسوزان انقلاب و یاران امام در سال ۶۰ توسط گروهک منافقین را وظیفه مبلغین، کارشناسان و سخنرانان مذهبی دانست و تأکید کرد: آحاد مردم به‌ویژه نسل جوان و نوجوان باید با وقایع سالهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و فعالیت منافقین کوردل در همراهی با امریکا و رژیم بعث عراق با هدف تضعیف انقلاب از طریق به شهادت رساندن یاران امام و دلسوزان نظام آشنا شوند.


نوشته شده در   سه شنبه 13 تير 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode