ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 26 بهمن 1394     |     کد : 99786

رقابت قرآنی 600 بسیجی

در روزهای دوم و سوم مسابقات قرآن بسیج درحال انجام است ...

در روزهای دوم و سوم مسابقات قرآن بسیج درحال انجام است
رقابت قرآنی 600 بسیجی

بیست و چهارمین دوره از مسابقات قرآن بسیج، در 11 رشته قرآنی ویژه زیر 16 و بالای 16 سال در سه بخش کتبی، شفاهی و پژوهشی برگزار می شود.
مسابقات رشته حفظ 20 جزء، حفظ کل زیر 16 سال و قرائت زیر 16 سال 24 بهمن‌ماه در نخستین روز مسابقات برگزار شد و مسابقات سایر رشته‌ها دیروز و امروز، در دومین و سومین روزهای این دوره از مسابقات درحال برگزاری است.
در رقابت‌های دومین روز 600 متسابق بسیجی از ساعت 14 تا اذان مغرب و از ساعت 18 الی 21 ادامه خواهد داشت، ابراز کرد: مرحله نهایی بیست‌وچهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن سازمان بسیج مستضعفان کشور روز دوشنبه، 26 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.
* اختتامیه مسابقات در حرم رضوی برگزار می‌شود
رحیم قربانی، مدیر دارالقرآن بسیج مستضعفین اظهار کرد: اختتامیه بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بسیج دوشنبه، 26 بهمن‌ماه ساعت 19 در تالار قدس واقع در کتابخانه مرکزی حرم مطهر رضوی با حضور سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و حجت‌الاسلام سعید دسمی، معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین برگزار خواهد شد.
وی برنامه‌های اختتامیه را تشریح کرد و ادامه داد: تجلیل از هشت خانواده‌ قاریان قرآن کریم مدافع حرم، خانواده‌های هفت شهید قرآنی فاجعه منا، محمدرضا جلالی، قاری تبریزی و همچنین تقدیر از نابغه‌های دهه 70 و 90 محمدحسین طباطبایی و حنانه خلفی از برنامه‌های این مراسم به شمار می‌رود.
مدیر دارالقرآن بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه در این محفل از پنج مناجات تصویری سعید طوسی رونمایی می‌شود، ابراز کرد: در پایان مراسم اختتامیه، محفل انس با قرآن کریم برگزار می‌شود، ضمن اینکه اهدای جوایز به 55 نفر از منتخبان شامل دو نفر از هر رشته و دو نفر شایسته تقدیر برنامه‌ریزی شده است.
قربانی به حضور داوران ممتاز بین‌المللی در این دوره از مسابقات اشاره و به ایکنا گفت: 27 نفر از داوران ممتاز بین‌المللی که 22 نفر در مسابقات شفاهی و پنج نفر نیز در مسابقات کتبی و مقاله نویسی شرکت دارند، در این دوره عهده‌دار کار قضاوت هستند که می‌توان ایپز این افراد به محمدجواد پناهی، رضا عابدین‌زاده، محمدرضا ستوده‌نیا، محمدمسعود عنایتی‌مقدم، محمدمهدی بحرالعلوم، محمد عباسی، امیر آقایی و ... اشاره کرد.
یادآور می‌شود، بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بسیج از شنبه‌، 24 بهمن‌ماه با شرکت 600 نفر از آقایان برگزیده مراحل استانی و منطقه‌ای آغاز شده و هم‌اکنون در مشهد در حال پیگیری است.


نوشته شده در   دوشنبه 26 بهمن 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode