ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 1 دي 1394     |     کد : 97791

برترین مؤذنین سال ایران شناخته شدند

در پایان چهارمین روز از سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که در تالار انتظار کرمانشاه در حال پیگیری است نفرات برتر بخش اذان معرفی شدند.

در پایان چهارمین روز از سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که در تالار انتظار کرمانشاه در حال پیگیری است نفرات برتر بخش اذان معرفی شدند.
در این بخش مهدی خطیب‌فر از استان البرز و با کسب 80 امتیاز، محمدحسن توفیق‌زاده از استان فارس و با کسب 79 امتیاز و محمد کاظمی از استان تهران و با کسب 77.5 امتیاز رتبه‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.
محمد متولی طاهر از استان مازندران، حمیدرضا شکری از استان مازندران، رسول تمجید از استان اردبیل، محمداسماعیل خورشید از استان قم، حامد سلطانی از استان یزد، محمد یاراحمدی از استان لرستان و سیدمصطفی حسینی از استان قزوین نفرات چهارم تا دهم این بخش شدند.
سعید دایی‌چین موذن کرمانشاهی در این بخش به رتبه دوازدهم دست پیدا کرد.

اختتامیه بخش دوم مسابقات قرآن با حضور معاون دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی
سرنوشت رشته‌های اذان و معارف عصر دیروز(۱ دی) با معرفی برگزیدگان و تجلیل از آنان در تالار انتظار مشخص شد.
چهارمین روز از سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با رقابت 62 شرکت کننده خانم و آقا در آزمون معارف آغاز به کار کرد تا در نهایت با معرفی پنج برگزیده در هر یک از بخش‌ها به کار خود پایان دهد.
رقابت‌های شرکت کنندگان در رشته اذان نیز همزمان با این آزمون در تالار انتظار کرمانشاه پیگیر شد.
براساس این گزارش اختتامیه دوم مسابقات که معرفی و تجلیل از برگزیدگان اذان و معارف را به دنبال داشت، شامگاه سه شنبه با حضور مسئولان کشوری و استانی در محل برگزاری مسابقات برادران  برگزار  شد.
حجت الاسلام حمید محمدی قائم مقام رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی میهمان ویژه در این آئین خواهد بود.
محمدی، همچنین عصر دیروز با حضور در هتل آزادگان محل برگزاری نشست‌های معاونان فرهنگی اجتماعی، مسئولان امور قرآنی و نشست مشترک معاونان و کارکنان فرهنگی ادارات اوقاف از نتایج برگزاری این نشست‌ها و تصمیم گیری‌های صورت گرفته در حوزه فرهنگی و قرآنی در سطح کلان کشور مطلع شد.
گفتنی است، سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از (۲۸ آذر) به میزبانی کرمانشاه آغاز شده و تا (۵ دی) ادامه دارد.


نوشته شده در   سه شنبه 1 دي 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode