ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 9 خرداد 1394     |     کد : 89734

رویاروئی دوستان و دشمنان اسلام در آریزونای آمریکا

با برگزاری تظاهرات همزمان در در مقابل یک مسجد شهر فینیکس صورت گرفت...

با برگزاری تظاهرات همزمان در در مقابل یک مسجد شهر فینیکس صورت گرفت
رویاروئی دوستان و دشمنان اسلام در آریزونای آمریکا

افراطی‌های آمریکا مقابل مسجدی در شهر فینیکس به بهانه آزادی بیان به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) و دین مقدس اسلام اهانت کردند و صدها نفر از ساکنان این شهر، برای مقابله با تجمع ضداسلامی، تظاهرات حمایتی از اعتقادات مسلمانان و اسلام برگزار کردند و نیروهای پلیس آمریکا برای جلوگیری از درگیری‌های احتمالی بین دو طرف در این تجمع حضور داشتند.
عده‌ای با در دست داشتن تصاویر و نوشته‌هائی ضد پیامبر اسلام(ص) در نزدیکی یک مسجد آمریکا تجمع ضد اسلامی ترتیب دادند.
به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ، حدود ۲۵۰ نفر از ساکنان شهر فینیکس در ایالت آریزونا که تعدادی از آنها مسلح هم بودند، روز جمعه در نزدیکی مسجد مسلمانان در این شهر آمریکا تظاهرات ضداسلامی برگزار کردند.
این تجمع از سوی «جان ریتزایمر» Jon Ritzheimer عضو سابق نیروی دریائی آمریکا که اکنون به جمع فعالان ضد‌اسلام در این کشور پیوسته ترتیب داده شد.
حاضران این تجمع ضد اسلامی که با عنوان «حمایت از آزادی بیان» برگزار شد در اقدامی موهن تصاویر و نوشته‌هائی مغایر و در ضدیت با اعتقادات مسلمانان و همچنین پیامبر اسلام(ص) در دست داشتند.
این تظاهرات در حالی برگزار شد که گفته می‌شود صدها نفر از ساکنان این شهر که در آن مسلمانان زیادی وجود دارد، برای مقابله با تجمع ضداسلامی، تظاهرات حمایتی از اعتقادات مسلمانان و اسلام برگزار کردند.
حامیان اعتقادات مسلمانان، با برپائی تظاهرات شعارها و نوشته‌هائی با مضمون «صلح و عشق» و «نه به نفرت» در   دست داشتند.
برگزاری همزمان تظاهرات ضد اسلامی و مدافع اعتقادات مسلمانان در فونیکس در حالی برگزار شد که نیروهای پلیس آمریکا برای جلوگیری از درگیری‌های احتمالی بین دو طرف در این تجمع حضور داشتند.
جان ریتزایمر که از شرکت‌ کنندگان خواسته بود با سلاح در این تجمع حاضر شوند، اعلام کرد که در این برنامه به برندگان مسابقه کاریکاتورهای موهن به پیامبر اسلام(ص) جوایزی داده شد.
مرکز تحقیقاتی اسلام هراسی در دانشگاه جورج تاون در واشنگتن در بیانیه‌ای که روی وب سایتش منتشر شده این تجمع را الهام گرفته از از چهره‌هائی چون «پاملا گلر»(1) دانسته و اعلام کرده که این تجمع هیچ ارتباطی با آزادی بیان نمی‌تواند داشته باشد و تنها با هدف تنفرپراکنی ترتیب داده شده است.
(1) توضیح اعتدال: پملا گلر یک نویسنده، و فعال سیاسی اهل ایالات متحده آمریکا است. بیشتر شهرت او به خاطر انتقادهای او از اسلام است. او با مخالفت با ساخت مرکز فرهنگی اسلامی در نزدیکی محل برجهای دوقلو در نیویورک به شهرت رسید.
 


نوشته شده در   شنبه 9 خرداد 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode