ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 20 ارديبهشت 1394     |     کد : 88828

صف‌آرائی برترین‌های قرآنی دانشگاه پیام نور

این مسابقات از 21 تا 23 اردیبهشت‌ماه به میزبانی مازندران و در مجتمع تفریحی پردیس نیروی انتظامی در ساحل فرح‎آباد و در شش بخش شامل شفاهی، کتبی...

این مسابقات از 21 تا 23 اردیبهشت‌ماه به میزبانی مازندران و در مجتمع تفریحی پردیس نیروی انتظامی در ساحل فرح‎آباد و در شش بخش شامل شفاهی، کتبی، پژوهشی، ادبی، هنری و فناوری برگزار می‌شود و قرائت به روش تحقییق، قرائت به روش ترتیل،  حفظ 5 جزء اول، حفظ 10 جزء اول،  حفظ 20 جزء اول، حفظ کل،  مدیحه سرایی، اذان، ترجمه و مفردات قرآنی،  آشنائی با مفاهیم قرآن، دیدگاه و سیره معصومین، آشنایی با احادیث و ادعیه،  احکام،  مقاله قرآن و عترت، نقد و بررسی کتاب، تلخیص کتاب، شعر،  داستان نویسی، نمایشنامه نویسی، فیلمنامه نویسی، خوشنویسی،  نقاشی،  نماهنگ، عکس، تذهیب،  فیلم کوتاه،  معرق،  پویانمایی،  طراحی پوستر،  تولید نرم افزار و  وبلاگ نویسی محورهای بخش‌های شش گانه این دوره از مسابقات است.
سیاوش خاکپور، مسئول اجرائی نوزدهمین مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه پیام نورکشور با اشاره به اینکه دانشجویان 500 واحد دانشگاهی از 31 استان کشور در این دوره از مسابقات ثبت نام کردند، گفت: 16هزار دانشجو برای حضور در این مسابقات اقبال داشتند.
وی با اشاره به اینکه دانشجویان برتر توسط مراکز قرآنی در سطح استان رصد می‌شوند، اظهارداشت: دانشگاه پیام نور مازندران در هیجدهمین دوره مسابقات با ۱۲ شرکت کننده رتبه دوم را کسب کرده است.
خاکپور، از برگزاری محفل شبی با قرآن، مسابقات ورزشی، بازدید از مراکز فرهنگی ساری، برگزاری نمایشگاه جنبی از محصولات هنری دانشجویان و برگزاری دو کارگاه آموزشی به عنوان برنامه‌های جنبی مسابقات سراسری قرآن و عترت یاد کرد و گفت: این مسابقات که نوزدهمین سال خود را در این دانشگاه طی می‌کند از اعتبار خاصی برخوردار است و مبنای فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در 500 مرکز و واحد دانشگاهی و جمعیت حدود 850 هزار دانشجو است.
وی با بیان اینکه این مسابقات در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌گردد، خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان مسابقات قرآنی دانشگاه‌های پیام نور، مربیان کانون قرآن و عترت این دانشگاه در سراسر کشور هستند.
خاکپور با بیان اینکه این مسابقاه قرآنی از مسابقات ریشه دار دانشگاه‌های پیام نور کشور است، اظهار داشت: با توجه به برگزاری منظم و همه ساله این مسابقات، دانشگاه پیام نور در مسابقات ملی دانشگاه‌ها از امتیازآورترین دانشگاه‌های کشور است و در این زمینه کارنامه درخشانی دارد.
وی با بیان اینکه این مسابقات در شش بخش شامل شفاهی، کتبی، پژوهشی، ادبی، هنری و فناوری برگزار می‌شود، افزود: قرائت به روش تحقییق، قرائت به روش ترتیل،  حفظ 5 جزء اول، حفظ 10 جزء اول،  حفظ 20 جزء اول، حفظ کل،  مدیحه سرایی، اذان، ترجمه و مفردات قرآنی،  آشنائی با مفاهیم قرآن، دیدگاه و سیره معصومین، آشنایی با احادیث و ادعیه،  احکام،  مقاله قرآن و عترت، نقد و بررسی کتاب، تلخیص کتاب، شعر،  داستان نویسی، نمایشنامه نویسی، فیلمنامه نویسی، خوشنویسی،  نقاشی،  نماهنگ، عکس، تذهیب،  فیلم کوتاه،  معرق،  پویانمایی،  طراحی پوستر،  تولید نرم افزار و  وبلاگ نویسی محورهای بخش‌های شش گانه این دوره از مسابقات است.


نوشته شده در   يکشنبه 20 ارديبهشت 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode