ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 14 شهريور 1403
چهارشنبه 14 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 21 دي 1393     |     کد : 83402

برترین قرآنیانِ داوطلبِ امداد در هلال احمر ایران معرفی شدند

مراسم اختتامیه مرحله کشوری نخستین جشنواره مسابقات قرآنی «نجوای آسمانی هلال» و جشن بزرگ مهرورزی و امید در مجتمع فرهنگی و زیارتی یاوران مهدی‌(ع) برگزار شد و برگزیدگان این رقابت ها به شرح زیر معرفی شدند: گفتنی است؛ در رشته قرائت در بخش آقایان؛ محمد مهدی شمس از مازندران، صادق نجفی از ایلام، محمد مهدی محمدی نژاد از گلستان و خانم ها مرضیه میرزایی پور از خراسان رضوی، نرگس نصیری از فارس و صغری گل محمدی از قم به ترتیب رتبه های اول و سوم را کسب کردند. همچنین در رشته حفظ محمود بابایی از همدان، جعفر عباسی

در پایان رقابت‌های «جشنواره قرآنی نجوای آسمانی هلال»
برترین قرآنیانِ داوطلبِ امداد در هلال احمر ایران معرفی شدند

در رشته قرائت: آقایان؛ محمد مهدی شمس از مازندران، صادق نجفی از ایلام، محمد مهدی محمدی نژاد از گلستان و خانم ها مرضیه میرزایی پور از اخراسان رضوی، نرگس نصیری از فارس و صغری گل محمدی از قم به ترتیب رتبه های اول و سوم را کسب کردند.
در رشته حفظ:  محمود بابایی از همدان، جعفر عباسی از همدان، محمد عارفیان از زنجان و خانم هاصدیق مرادی ناطق از خراسان رضوی،زهرا نبوی از گیلان و مریم بختیاری از بوشهر رتبه های اول و سوم را کسب نمودند.
در رشته تفسیر:  آقایان محمد علی قاموسی از خراسان رضوی،روح الله پورعسگری از ایام و محمد رضا قاسمیان از خراسان جنوبی و خانم ها زکیه پویان مهر از خراسان شمالی، فاطمیه یاسمی از ایلام و سیده هاجرحسینی از بوشهر صاحب رتبه های اول تا سوم شدند.مراسم اختتامیه مرحله کشوری نخستین جشنواره مسابقات قرآنی «نجوای آسمانی هلال» و جشن بزرگ مهرورزی و امید در مجتمع فرهنگی و زیارتی یاوران مهدی‌(ع) برگزار شد و برگزیدگان این رقابت ها به شرح زیر معرفی شدند:
گفتنی است؛ در رشته قرائت در بخش آقایان؛ محمد مهدی شمس از مازندران، صادق نجفی از ایلام، محمد مهدی محمدی نژاد از گلستان و خانم ها مرضیه میرزایی پور از خراسان رضوی، نرگس نصیری از فارس و صغری گل محمدی از قم به ترتیب رتبه های اول و سوم را کسب کردند.
همچنین در رشته حفظ محمود بابایی از همدان، جعفر عباسی از همدان، محمد عارفیان از زنجان و
خانم ها صدیق مرادی ناطق از خراسان رضوی،زهرا نبوی از گیلان و مریم بختیاری از بوشهر رتبه های اول و سوم را کسب نمودند.
آقایان محمد علی قاموسی از خراسان رضوی، روح‌الله پورعسگری از ایام و محمد رضا قاسمیان از
خراسان جنوبی و خانم ها زکیه پویان مهر از خراسان شمالی، فاطمیه یاسمی از ایلام و سیده هاجرحسینی از بوشهر
در رشته تفسیرصاحب رتبه های اول تا سوم شدند.
خاطرنشان می شود بازدید از کارگاه در حال ساخت ضریح حرم مطهر عسگریین، دیدار با آیت الله علوی گرگانی، بازدید از بیت امام از نمونه برنامه های این جشنواره بود ضمن اینکه در حاشیه این جشنواره ساختمان خیرین جمعیت هلال احمر قم نیز افتتاح شد.
فرحناز رافع، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر
در ‌مراسم مراسم اختتامیه مرحله کشوری نخستین جشنواره مسابقات قرآنی «نجوای آسمانی هلال» و جشن بزرگ مهرورزی و امید اظهار کرد: داوطلبان هلال‌احمر، مسیری را که رضایت خداوند در آن است و هدف تعالی و رسیدن به کمال را انتخاب کرده‌اند و این داوطلبان علاوه بر فعل خیر و خدمت‌رسانی به آحاد جامعه به مفاهیم قرآنی هم پرداخته‌اند.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با تأکید بر اثرگذاری داوطلبان هلال‌ احمر در تغییر سبک زندگی افزود: این اثرگذاری در تغییر سبک زندگی افراد
با استفاده از مفاهیم برگرفته از قرآن است.
رستمی معاون فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر نیز در این مراسم با بیان اینکه در جمعیت هلال احمر با توده مردم  و خیل عظیم داوطلبان و جوانان روبه‌رو هستیم، گفت: برای کار فرهنگی ذوق هنری،
خوش اخلاقی، ادب و تکریم نیاز است.
وی گفت: ما در جمعیت هلال احمر می توانیم فرهنگ قرآنی را به جامعه هدف نهادینه کنیم و از این طریق جامعه هدف را از گزند و آسیب های انحرافی ناشی از توطئه‌های دشمنان نجات دهیم.
محمد گل فشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم نیز در این مراسم با بیان اینکه داوطلبان بسیاری در جمعیت هلال احمر فعالیت مستمردارند، اظهارداشت: در میان آنها داوطلبین فعال در حوزه قرآن و معارف الهی از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.
وی گفت: بر خود افتخار می کنیم که در قم میزبان این افراد، آن هم در کناربارگاه حضرت معصومه‌(س) و مسجد مقدس جمکران هستیم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم در ادامه با بیان اینکه مهرورزی باید ‌بین آحاد جامعه وجود داشته باشد، افزود: با توجه به اهداف و نیاتی که در جمعیت هلال احمر است، داوطلبان یکی از مواردی را که نیاز است بدان توجه کنند مقوله انسانیت است و این اقدام با مهرورزی انجام می شود.
حجت الاسلام بنایی معاون سیاسی، امنیتی استانداری قم نیز در این مراسم با بیان اینکه شاهد خدمات و فعالیت های خوبی از سوی جمعیت هلال احمر هستیم بیان کرد: جمعیت هلال احمر برنامه های فرهنگی خوبی را مد نظر قرار داده است.





نوشته شده در   يکشنبه 21 دي 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode