ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 15 شهريور 1403
پنجشنبه 15 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 23 شهريور 1393     |     کد : 77985

وزير كشور: صيانت از حقوق شهروندي سياست دولت است

وزير کشور: صيانت از حقوق شهروندي از اساسي‌ترين سياست‌هاي دولت تدبير و اميد است...



وزير کشور: صيانت از حقوق شهروندي از اساسي‌ترين سياست‌هاي دولت تدبير و اميد است

وزير کشور در جلسه شوراي معاونين وزارت کشور صيانت از حقوق شهروندي را از اساسي‌ترين سياست‌هاي دولت تدبير و اميد برشمرد و خواستار اهتمام ويژه همه نهادها و دستگاه‌هاي اجرايي ذي‌ربط شد.

به گزارش مهر ، عبدالرضا رحماني فضلي وزير کشور در جلسه شوراي معاونين وزارت کشور خواستار اهتمام ويژه همه نهادها و دستگاه هاي اجرايي با اين امر شد و تصريح کرد: مردم بايد در پناه قانون و در کمال امنيت و آرامش ، نشاط اجتماعي را لمس کنند و اين وظيفه ما مسئولين است که زمينه هاي آن را فراهم سازيم.رحماني فضلي پايبندي به قانون را از اصول اوليه زندگي اجتماعي ذکر کرد و گفت: ملاک تعهد اجتماعي و اعتقاد به نظام جمهوري اسلامي سنجش ميزان التزام به قانون است.

در ادامه حضور استانداران در جلسه شوراي معاونين وزارت کشور جاسم جادري، استاندار هرمزگان به تشريح عملکرد و برنامه هاي خود پرداخت و با طرح مشکلات و مسائل مربوط به اين استان تصميمات مقتضي گرفته شد .

قائم مقام وزيرکشور از دو دستور مهم رحماني فضلي ، وزير کشوردر جلسه ديروز معاونان وزارت کشور خبر داد و گفت: وزير کشور دستور داد در اسرع وقت، کميسيون ماده 10 قانون احزاب براي رسيدگي به درخواست احزاب در زمينه صدور پروانه فعاليت تشکيل جلسه دهد.

حسينعلي اميري در گفتگو با ايرنا با تشريح تصميمات اتخاذ شده جلسه معاونان وزارت کشور افزود: وزير کشور از کميسيون ماده 10 قانون احزاب همچنين خواست نسبت به درخواست احزاب اقدامات مقتضي انجام دهد.

اين مقام ارشد وزارت کشور درباره دومين دستور وزير کشور در جلسه معاونان ، گفت: دکتر رحماني فضلي همچنين دراين جلسه دستور داد کميته حقوق شهروندي وزارت کشور با حساسيت بيشتري در مقايسه با گذشته، کار خود را ادامه دهد.

سخنگوي وزارت کشور تصريح کرد: اين کميته مکلف شد تا چنانچه احيانا حقوق شهروندي از ناحيه ماموران وزارت کشور يا ماموران تحت نظارت اين وزارتخانه نقض شده باشد، با جديت بيشتري موضوع را پيگيري کند و تمهيدات لازم را براي جلوگيري از تضييع حقوق شهروندان در چارچوب سياست رئيس جمهوري در تضمين حقوق شهروندي اتخاذ کند.

اميري با اشاره به نزديک شدن به ايام بازگشايي مدارس اظهار داشت: در اين جلسه همچنين تمهيدات وتاکيدات لازم در حوزه هاي آموزش عالي و آموزش و پرورش، ترافيک و اقداماتي براي بالابردن ضريب ايمني مسيرهاي رفت و آمد دانشجويان و دانش آموزان اتخاذ شد.


نوشته شده در   يکشنبه 23 شهريور 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode