ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 15 شهريور 1403
پنجشنبه 15 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 29 مرداد 1393     |     کد : 76794

وزير اطلاعات: نبايد به بهانه امنيت عرصه را بر مردم تنگ كنيم

وزير اطلاعات در جلسه شوراي اداري استان گيلان گفت: رويکرد و عملکرد وزارت اطلاعات در دولت تدبير و اميد، مبتني بر شرع، اخلاق و قانون است .



وزير اطلاعات در جلسه شوراي اداري استان گيلان گفت: رويکرد و عملکرد وزارت اطلاعات در دولت تدبير و اميد، مبتني بر شرع، اخلاق و قانون است .

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين سيد محمود علوي افزود: کار اطلاعاتي با رعايت احکام شرعي و ارزش هاي اخلاقي، خسارت کمتر و دستاورد بيشتري دارد.

وي با اشاره به فقدان چارچوب هاي محدود کننده در دستگاه هاي امنيتي کشورهاي دنيا افزود: در ايران، کار اطلاعاتي چارچوب هايي بر پايه احکام شرع و ارزش هاي اخلاقي دارد که همين امر، موجب خير و برکت براي جامعه خواهد بود.

وزير اطلاعات فرهنگ را بناي ساير بنيان ها خواند و گفت: اگر بخواهيم جامعه از اقتصاد پويا و فرهنگ اثرگذار برخوردار باشد؛ بايد به موضوع امنيت پايدار به طور جدي توجه کنيم.

حجت الاسلام علوي همچنين به تاکيد شرع مقدس اسلام مبني بر عدم ورود به حريم خصوصي مردم اشاره و بيان کرد: رويکرد وزارت اطلاعات نيز توجه به آموزه هاي قرآني، سيره نبوي و ائمه اطهار(ع) است.

وي با بيان اينکه اسلام به دنبال اين نيست که ديواره عصمت و عفت جامعه مخدوش شود، گفت: نظام جمهوري اسلامي بر اساس قانون بار سنگين توليد امنيت را بر عهده وزارت اطلاعات گذاشته است و بايد اين مهم، به درستي مورد توجه باشد.

وزيراطلاعات خاطرنشان کرد: اگر در کشور، امنيت حکمفرماست؛ به دليل همت بالاي سربازان گمنام امام زمان (عج) و تلاش شبانه روزي آنهاست.

حجت الاسلام علوي عدم تشويش خاطر مردم و برقراري آرامش در جامعه را يکي از موارد مهمي دانست که مورد توجه وزارت اطلاعات است و ادامه داد: نبايد به بهانه برقراري امنيت، عرصه را بر مردم تنگ کنيم بلکه بايد بکوشيم امنيت را همراه با شادکامي براي شهروندان فراهم کنيم.

وزير اطلاعات تصريح کرد: اگر مي خواهيم امنيت پايدار در جامعه برقرار شود، بايد به مردم شخصيت دهيم و زمينه رضايتمندي آنان را فراهم کنيم.

حجت الاسلام علوي با اشاره به عزم جدي وزارت اطلاعات در برخورد با دشمنان نظام اسلامي، گفت: با دشمنان به مصداق اشداء علي الکفار برخورد مي کنيم و در شليک به قلب دشمن، ذره اي ترديد نداريم.

وي ابراز اميدواري کرد که با همراهي و هم افزايي تمامي مديران شاهد رشد کشور باشيم.

وزير اطلاعات انسجام و همگرايي بين دولت و مجلس، دولت و قوه قضائيه و ساير ارکان نظام اسلامي را شاهدي بر حرکت هماهنگ نظام براي پيشرفت کشور بيان کرد.

وي همچنين با حضور در گلزار شهداي رشت، به مقام شامخ شهيدان والامقام انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس اداي احترام کرد.

codex01x


نوشته شده در   چهارشنبه 29 مرداد 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode