ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 28 مرداد 1393     |     کد : 76728

به نظرات پیشکسوتان قرآنی توجه کنیم

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت، دیروز یکشنبه از استاد مولایی، پیشکسوت قرآنی، در بیمارستان مهر تهران عیادت کرد.

معاون قرآنی وزیر ارشاد، در عیادت از استاد ابراهیم پورفرزیب (استاد مولایی):
به نظرات پیشکسوتان قرآنی توجه کنیم

اعتدال: حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت، دیروز یکشنبه از استاد مولایی، پیشکسوت قرآنی، در بیمارستان مهر تهران عیادت کرد.
در این بازدید معاون قرآن و عترت پس از آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای استاد مولائی افزود: ما هرچه به این پیشکسوتان قرآنی خدمت کنیم، حق مطلب را ادا ننموده ایم و کم کاری کرده ایم.
استاد ابراهیم پورفرزیب، معروف به مولائی را همه می‌شناسند، هرکسی که حتی یک هفته در جلسه آموزش قرآن حضور یافته باشد با اسم این استاد مسلم قرآن آشنا شده است؛ استادی که تمام عمرش در خدمت قرآن و آموزش آن بوده است. اگرچه حالا دیگر خودش در عرصه آموزش قرآن به طور مستقیم حضور ندارد، اما با کتاب‌هایش این مسئولیت را روی دوش خود همچنان حس می‌کند. بدون شک هرکسی که در پی یادگیری فنون قرائت قرآن بوده کتاب‌هائی که استاد نوشته است در دست گرفته بدون اینکه بداند حال نویسنده کتاب، این روزها چندان خوش نیست.
استاد ابراهیم مولائی در یکی از روزهای سال ۱۳۰۶ هجری شمسی در منطقه سنگلج تهران متولد شد. دوران ابتدائی را در دبستان عنصری تهران سپری و برای تحصیل در مقطع متوسطه به دبیرستان ایرانشهر خیابان سعدی تهران رفت تا در نهایت در رشته ادبیات فارسی از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شود. در سال 1330 ازدواج کرد و حاصل آن هم دو پسر و یک دختر بود. استاد مولائی در سال‌های دهه 50، صندوق اندوخته نیکان را با مبلغ 100 هزار تومان قرض‌الحسنه راه‌اندازی کرد و به برکت رفع نیاز مستمندان و محتاجان، هم اکنون به مبالغ هنگفتی تبدیل شده است.



نوشته شده در   سه شنبه 28 مرداد 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode