ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 30 تير 1393     |     کد : 75535

اجتماع عظیم مدافعان حرم در تهران

عصر روز یکسنبه، در روز شهادت امیرالمؤمنین علی(ع) در میدان امام حسین (ع) برگزار شد...

عصر روز یکسنبه، در روز شهادت امیرالمؤمنین علی(ع) در میدان امام حسین (ع) برگزار شد
اجتماع عظیم مدافعان حرم در تهران

مراسم اجتماع بزرگ مدافعان حرم با هدف اعلام آمادگی برای دفاع از حرم آل الله(ع) در روز شهادت امیرالمؤمنین علی(ع) در میدان امام حسین (ع) با حضور مداحان اهل بیت (ع) و مردم شهیدپرور تهران برگزار شد.
در بخشی از بیانیه نهمین اجتماع مدافعان حرم آمده است: ما، به گرگان سفاک صهیونیست، شغالان هتاک تکفیری ـ بعثی و روبهان غربی، هشدار می‌دهیم که لشگر علی بن ابیطالب(علیه السلام)، بیدارتر و آماده‌تر از گذشته، بر بلندای انقلاب اسلامی، اردو زده و برای پیکار با شما، کمر همت بسته است.
در آغاز برنامه نهمین اجتماع مدافعان حرم، عبدالرضا هلالی طی سخنانی اعلام کرد: این ستاد به کمک نهادهای مردمی و همت هیئت الرضا(ع) تاکنون هشت اجتماع بزرگ را برگزار کرده است که اساس آن کاملا مردمی نیز می‌باشد.
متن بیانیه نهمین اجتماع بزرگ مدافعان حرم در مقابل هزاران روزه دار حاضر در میدان امام حسین(ع) قرائت شد.
* متن بیانیه نهمین اجتماع مدافعان حرم
به این شرح است:
بسم رب الشهداء و الصدیقین
امروز، روز یتیمی مستضعفان جهان است. امروز، روز شهادت ابرمردی است که چکیده عدالت و شجاعت و محبت بود: فرمان‌ده مؤمنان، شیر ژیان بیشه ایمان، علی بن ابی‌طالب، روحی و ارواح العالمین له الفداء.
امروز، روز تشنگی مستضعفان جهان است. عطش نوشیدن جرعه‌ای از دریای شناخت امامی که راههای آسمان را نیکوتر از راههای زمین می‌شناخت.
امروز، روز انتظار مستضعفان جهان است. انتظار ظهور فرزند خَلَف شیر خدا، که باقی‌مانده الله در زمین است و حکومت فراگیر صالحان را بر پا خواهد کرد.
امروز، روز خروش عدالت‌خواهان جهان است. روز مشت کردن دستها علیه شیطانهای انسانی، علیه استکبار جهانی، علیه شیطان بزرگ، ایالات متحده آمریکا و سگ هارش در منطقه ما، اسرائیل خون‌ریز کودک‌کش: مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل!
ما، پرچم‌داران مکتبی هستیم که با سرخی خون خویش، مژده جهانی بهتر را به مردمان این کره خاکی داده است: جهانی پر از معنویت، سرشار از محبت و شکفته از رحمت  الهی.
ما، به گرگان سفاک صهیونیست، شغالان هتاک تکفیری ـ بعثی و روبهان غربی، هشدار می‌دهیم که لشگر علی بن ابیطالب(علیه السلام)، بیدارتر و آماده‌تر از گذشته، بر بلندای انقلاب اسلامی، اردو زده و برای پیکار با شما، کمر همت بسته است.
سربازان خمینی کبیر، در ایران و لبنان و سوریه و عراق و نیجریه و افغانستان و هزاران کابوس‌گاه شما، به پا خاسته‌اند تا چنان بینی‌تان را به خاک مذلت بسایند که تاریخ، با افتخار، بنویسد: اگر انقلابیان هشت سال در برابر محوری شیطانی ایستادند، این بار، دنیایی شیطانی را از صفحه روزگار محو کردند و به جای بنیانهای دروغ و تزویر و پستی، نهالهای حقیقت و صداقت و سعادت را غَرْس کردند.
مستضعفان فلسطین!
مظلومان سوریه و عراق!
مسلمانان برمه و آفریقای مرکزی!
شیعیان پاراچنار!
محرومان نیجریه و آذربایجان و ترکیه!
ناامیدان از لیبرال دموکراسی شیطانی!
آب زنید راه را هین که ...
جیش علی بن ابیطالب، قادمون!
 


نوشته شده در   دوشنبه 30 تير 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode