ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 1 تير 1393     |     کد : 74019

مفسرین، محققین و جوامع قرآنی، برای توقف کشتار در عراق، راهکاری عملی پیدا کنند

مفسرین، محققین و جوامع قرآنی، برای توقف کشتار در عراق، راهکاری عملی پیدا کنند...

جامعه قرآنی ایران، با صدور بیانیه‌ای، «ضمن اعلان انزجار از اقدامات مستخدمین اسرائیل در عراق»؛ خواستار شد:
مفسرین، محققین و جوامع قرآنی، برای توقف کشتار در عراق، راهکاری عملی پیدا کنند

جامعه قرآنی کشور با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن حوادث اخیر عراق از مفسرین، محققین و علمای قرآنی خواست تا راهکار عملی برای توقف کشتار انسان‌های بی گناه پیدا  کنند.
بخشی از جامعه قرآنی کشور شامل «معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی»، «بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم»، «سازمان دارالقرآن الکریم»، «رادیو قرآن»، «اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور»، «اتحادیه مؤسسات و مراکز قرآنی مردمی کشور»، «خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)» و «سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور» با امضاء بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حوادث اخیر عراق از مفسرین، محققین و علمای قرآنی خواست تا راهکار عملی برای توقف کشتار انسان‌های بی‌گناه پیدا کنند.
به گزارش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در بخشی از این بیانیه آمده است: جامعه قرآنی به نمایندگی از مسلمانان ایران، کشتار وحشیانه مردم مظلوم عراق را محکوم می‌کند.
در قسمتی از این بیانیه آمده است: اخیراً خبرهای ناگواری از حرکت وحشیانه گروهی که خود را منتسب به اسلام می‌دانند از عراق به گوش می‌رسد که روح و روان جامعه بشری و مسلمانان را آزرده خاطر نموده است.
این بیانیه افزوده است: جامعه قرآنی به نمایندگی از مسلمانان ایران براساس نص صریح قرآن کشتار وحشیانه مردم مظلوم عراق را محکوم کرده و آنرا بر طبق آیه شریفه قرآن به منزله «قتل الناس جمیعا» می‌داند و ضمن اظهار و اعلام انزجار از این گروه و اقدامات آنان از جوامع مختلف به ویژه علما، مفسرین، محققین و جوامع قرآنی می‌خواهیم تا این حرکت منحوس را محکوم کرده و راهکار عملی برای توقف کشتار انسان‌های بی گناه پیدا کنند.


نوشته شده در   يکشنبه 1 تير 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode