ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 7 ارديبهشت 1393     |     کد : 71198

تجلیل امت از فقاهت، مجاهدت و خدمت

پیکر مطهر حضرت آیت الله مسلم ملکوتی از مؤسسان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نیز امام جمعه تبریز صبح دیروز بر روی دستان مردم قدرشناس و ولایتمداری قم و مردمی....

پیکر مطهر حضرت آیت الله مسلم ملکوتی از مؤسسان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نیز امام جمعه تبریز صبح دیروز بر روی دستان مردم قدرشناس و ولایتمداری قم و مردمی که از استان‌های آذربایجان شرقی و تهران برای وداع با این عالم ربانی به قم آمده بودند، از مقابل مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع شد و پس از اقامه نماز در رواق شهید مطهری حرم کریمه اهل بیت به خاک سپرده شد.
در این مراسم آیت‌الله سبحانی و آیت‌الله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید، رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم و حضرات آیات سید حسن خمینی، مقتدایی، شاه آبادی، غروی، حسینی بوشهری و خاتمی حضور داشتند.
همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی عضو جامعه مدرسین، حجت‌الاسلام و المسلمین صالحی‌منش استاندار قم تنی چند از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از مردم قم و استان آذربایجان شرقی حضور داشتند.
حجت‎الاسلام والمسلمین سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، استاندار به همراه چند تن از معاونان استانداری و شهردار قم به همراه مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان‎های قم و آذربایجان شرقی از جمله دیگران حاضران در این مراسم بودند.
در مراسم تشییع پیکر این عالم ربانی که طلاب و فضلای قم، تهران و تبریز و نیز اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی حوزه‌های علمیه، استاندار قم، بیوت مراجع تقلید، آیت الله جوادی آملی و مدیر حوزه‌های علمیه کشور حضور داشتند، حضرت آیت الله العظمی جعفر سبحانی بر پیکر مطهر این عالم ربانی نماز میت اقامه کرد و سپس در جوار بارگاه ملکوتی بانوی کرامت در رواق شهید مطهری به خاک سپرده شد.
مراسم ختم این عالم جلیل القدر دیشب از طرف ولی امر مسلمین بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم برگزار شد.
همچنین مراسم ختمی امشب، از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی حوزه‌های علمیه و مدیریت حوزه علمیه در مسجد اعظم برگزار می شود.


نوشته شده در   يکشنبه 7 ارديبهشت 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode