ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 24 فروردين 1393     |     کد : 70352

هیچ کدام از هنرمندان ما نگفتند ما چه می‌خواهیم و باید به کجا برسیم

به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی، جمعی از هنرمندان بسیجی و مسئولان سازمان‌های فرهنگی هنری استان تهران با آیت‌الله العظمی جوادی آملی دیدار کردند.

آیت‌الله العظمی جوادی آملی، در دیدار هنرمندان و مسئولان فرهنگی:
هیچ کدام از هنرمندان ما نگفتند ما چه می‌خواهیم و باید به کجا برسیم

به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی، جمعی از هنرمندان بسیجی و مسئولان سازمان‌های فرهنگی هنری استان تهران با آیت‌الله العظمی جوادی آملی دیدار کردند.
به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، در این دیدار که در مرکز علوم وحیانی اسراء برگزار شد، جمعی از مدیران فرهنگی هنری استان از جمله، بهرام محمدی نیا مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم، سرهنگ رضا حافظی جانشین فرماندهی سپاه علی بن ابی طالب، وحید فرجی رئیس حوزه هنری استان، احمد حسینی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، محمود علامه روشن، رئیس بسیج هنرمندان و حامد حجتی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند.
در ابتدای این دیدار مرتضی گودرزی دیباج رئیس مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری در سخنانی به تشریح سیر تحول هنر انقلاب پرداخت.
وی هنرهای تجسمی را پیشتاز دیگر هنرها در هنر انقلاب خواند و گفت: هنرمندان در ارتباط با انقلاب آثار فراوانی را تولید کردند اما حمایت‌های موجود از هنر انقلاب و هنرمندان انقلابی کافی نبوده و نیست.
*  هیچ کدام از هنرمندان ما نگفتند که ما چه می‌خواهیم و باید به کجا برسیم
در ادامه آیت الله جوادی آملی با گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ شهید مرتضی آوینی در سخنانی گفت: هنر در ابتدای انقلاب به شکوفائی رسید اما این روند ادامه پیدا نکرد. هنر ما در راستای ستودن رهائی بود، اما هیچ کدام از هنرمندان ما نگفتند که ما چه می‌خواهیم و باید به کجا برسیم.
وی خاطر نشان کرد: جنگ تحمیلی به زحمت به ما فهماند که باید به کجا برویم. هنر واقعی آن است که ما مرگ را بمیرانیم و جاودانه شویم.
در پایان این جلسه گودرزی دیباج کتاب «نقاشی انقلاب»، جلد نخست از مجموعه هنر انقلاب را به آیت الله العظمی جوادی آملی هدیه کرد.


نوشته شده در   يکشنبه 24 فروردين 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode