ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1392     |     کد : 62509

برگزاری جشنواره قرآنی الحافظون در روزهای پایانی آبان

دبیر اولین جشنواره قرآنی الحافظون با اشاره به اینکه این جشنواره توسط سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات از 28 آبان تا اول آذرماه در دو بخش بانوان و آقایان و چهار مقطع سنی برگزار می‌شود.

توسط سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ
برگزاری جشنواره قرآنی الحافظون در روزهای پایانی آبان
دبیر اولین جشنواره قرآنی الحافظون با اشاره به اینکه این جشنواره توسط سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات از 28 آبان تا اول آذرماه در دو بخش بانوان و آقایان و چهار مقطع سنی برگزار می‌شود.
مهدی محرم‌زاده، دبیر اولین جشنواره قرآنی الحافظون، با اشاره به برگزاری جشنواره قرآنی الحافظون در سه مرحله حوزه‌ای، ناحیه‌ای و استانی، به ایکنا گفت: در ماه‌های گذشته دو مرحله مقدماتی و نیمه نهائی این مسابقات با حضور پر شور بسیجیان در نواحی و حوزه‌های مختلف برگزار شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در مراحل مقدماتی این مسابقات 3500 متسابق در دو بخش بانوان و آقایان حضور داشتند، افزود: پس از برگزاری مرحله حوزه‌ای نفرات اول تا سوم رشته‌های 16گانه این مسابقات به مرحله نیمه‌ نهائی یا ناحیه‌ای راه یافتند و در نهایت نیز 510 نفر از برگزیدگان این جشنواره به مرحله نهائی یا استانی راه یافتند.
دبیر اولین جشنواره قرآنی الحافظون تصریح کرد: این مسابقات از روز 28 آبان‌ماه به مدت چهار روز و تا اول آذرماه ادامه خواهد داشت که در آن بانوان در سه روز ابتدائی و آقایان نیز در روز پایانی مسابقات، رقابت قرآنی خود را برگزار خواهند کرد.
محرم‌زاده در ادامه در مورد محل برگزاری این مسابقات نیز اظهار کرد: این مسابقات در مجتمع فرهنگی دانشجویی سیزده آبان(لانه جاسوسی سابق) واقع در خیابان طالقانی، روبروی ایستگاه مترو برگزار می‌شود و نفرات اول تا سوم نیز در مراسمی که در هفته بسیج برگزار خواهد شد، تجلیل می‌شوند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه داوران این دوره از مسابقات نیز مشخص شده‌اند و به زودی اسامی آنها اعلام خواهد شد، گفت: این جشنواره با محوریت حفظ قرآن کریم است و شرکت کنندگان در 16 رشته و چهار مقطع سنی در دو بخش بانوان و آقایان رقابت قرآنی خود را برگزار می‌کنند.
دبیر اولین جشنواره قرآنی الحافظون در پایان با تأکید بر برگزاری این مسابقات توسط سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ، خاطرنشان کرد: این جشنواره در مقاطع زیر هفت سال، از هشت تا 15 سال، از 16 تا 50 سال و بالاتر از 50 سال در رشته‌هایی همچون حفظ کل، حفظ 25 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ 15 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ هفت جزء، هفظ پنج جزء، حفظ سه جزء، حفظ دو جزء، حفظ یک جزء، حفظ موضوعی قرآن کریم و ... برگزار می‌شود و با توجه به هر مقطع سنی رشته‌ها نیز تغییر خواهد کرد.


نوشته شده در   دوشنبه 20 آبان 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode