ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 28 مهر 1392     |     کد : 61461

نوة امام(ره) تکذیب کرد

نعیمه اشراقی در نامه‌ای خطاب به فرزند شهید همت نوشت: لازم می دانم به صراحت تمام انتساب آنچه در فضای مجازی به امام و از قول من منتشر شده را تکذیب کنم.

در واکنش به توطئة سخیف ضدانقلاب، برای قرار دادن خانواده شهدا در مقابل بیت امام (ره):
نوة امام(ره) تکذیب کرد
اعتدال: نعیمه اشراقی در نامه‌ای خطاب به فرزند شهید همت نوشت: لازم می دانم به صراحت تمام انتساب آنچه در فضای مجازی به امام و از قول من منتشر شده را تکذیب کنم.
درپی اقدام ناجوانمردانه‌ی یک ضد انقلاب فراری به مطالب نعیمه اشراقی، وی نوشت: مگر می‌توان احترام بی‌حد و حصر امام به شهیدان و خانواده‌های آنها را با ذکر کلماتی موهن و بی ارزش از یاد برد؟ همین جا لازم می دانم به صراحت تمام انتساب آنچه در فضای مجازی به امام و از قول من منتشر شده را تکذیب کنم و از خداوند برای جاعلینی که این گونه با احساسات پاک مردم بازی می کنند طلب هدایت نمایم. از این پس با توجه به دستبرد‌های چندگانه به صفحه شخصی‌ام، این صفحه را مسدود می کنم و عاجزانه از خداوند متعال علو درجات امام و شهدای عزیز را مسئلت نموده و برای خانواده‌های آنان آرزوی سلامت و بهروزی دارم.
چند روز پیش، مطلبی با جعل عنوان خانم «نعیمه اشراقی»، (نوه‌ی امام خمینی«ره») در صفحه شخصی در قالب کامنتی در صفحه شخصی مسیح علی نژاد، خبرنگار ضدانقلاب و خارج نشین، در فیس بوکش منتشر شده است
در پی این دست‌برد به صفحه شخصی نوه امام خمینی«ره» (خانم نعیمه اشراقی) در فیس بوک، ایشان در نامه‌ای خطاب به فرزند شهید همت ضمن پوزش و دلجویی از خانواده شهدا و تأکید بر پیوند ناگسستنی و الهی خانواده شهدا و امام شهدا از بسته شدن صفحه‌اش در این شبکه اجتماعی به علت دستبردهای چندباره خبر داد.
نعیمه اشراقی در نامه‌ای به فرزند شهید همت در سایت جماران نوشت: همین جا لازم می دانم به صراحت تمام انتساب آنچه در فضای مجازی به امام و از قول من منتشر شده را تکذیب کنم و از خداوند برای جاعلینی که این گونه با احساسات پاک مردم بازی می کنند، طلب هدایت نمایم. از این پس با توجه به دستبرد های چند گانه به صفحه شخصی ام، این صفحه را مسدود می کنم و عاجزانه از خداوند متعال علو درجات امام و شهدای عزیز را مسئلت نموده و برای خانواده های آنان آرزوی سلامت و بهروزی دارم.
به گزارش جماران، نعیمه اشراقی نوشته است:
باسمه تعالی
برادرم / جناب آقای همت
نامه جناب عالی را درباره مطلبی موهن و غلط خواندم. تنها می توانم در این مورد سر تعظیم در مقابل شما و خانواده‌های عزیز شاهد فرود بیاورم. شهیدان و خانواده‌های عزیز ایشان بر تارک انسانیت جای دارند و نابخردی کسی نمی‌تواند پیوند آسمانی آنها با امام‌شان را قطع کند. تو و هزاران زن و مرد بزرگی که امثال من در آرامش ناشی از سختی‌های ایشان زندگی می‌کنیم با ارزش تر از آن هستید که نوشته‌ای غلط و بی ارزش از ارزش آن‌ها بکاهد. همه باید بدانیم امام جز در تار و پود اسلام و ارزش‌های آن - از نماز و روزه گرفته تا حجاب و پاکدامنی- و جز در پیوند با یاران فداکارش معنی نمی‌شود. مگر می‌توان امام را در خاطر مجسم کرد و جلوه زیبای امر به معروف و نهی از منکر را در او مشاهده نکرد؟
مگر می‌توان احترام بی‌حد و حصر امام به شهیدان و خانواده‌های آنها را با ذکر کلماتی موهن و بی ارزش از یاد برد؟ همین جا لازم می دانم به صراحت تمام انتساب آنچه در فضای مجازی به امام و از قول من منتشر شده را تکذیب کنم و از خداوند برای جاعلینی که این گونه با احساسات پاک مردم بازی می کنند طلب هدایت نمایم. از این پس با توجه به دستبرد‌های چندگانه به صفحه شخصی‌ام، این صفحه را مسدود می کنم و عاجزانه از خداوند متعال علو درجات امام و شهدای عزیز را مسئلت نموده و برای خانواده‌های آنان آرزوی سلامت و بهروزی دارم.
گر بدی گفت حسودی و رفیقی رنجید
گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنیم
نعیمه اشراقی
* نعیمه اشراقی برای دلجویی از خانواده شهدا به اصفهان می‌رود
یادآوری می‌شود: به دنبال حواشی و واکنش‌های بحق خانواده شهدا به آنچه در فیس بوک از قول نعیمه اشراقی آوارده شده و به وی نسبت داده‌اند، وی عازم اصفهان می‌شود تا از خانواده شهید همت دلجویی کند.
از سوی دیگر برخی [البته با مقاصد فتنه‌انگیزانه و برای القاء این که او خود نخواسته است چنین کند] مدعی شدند: به دلیل ناراحتی شدیدی که در میان دوستداران امام و انقلاب به خصوص خانواده معظم شهدا ایجاد شده بود، سید حسن خمینی در تماسی با نعیمه اشراقی به وی دستور داده علاوه بر انتشار بیانیه دلجویی، صفحه فیس بوک خود را نیز مسدود کند که وی به این کار مبادرت ورزیده است.
* و حالا دست دزد ناجوانمرد روشد
بنابر این گزارش، ظاهرا مطلبی که به نعیمه اشراقی نسبت داده شده در قالب کامنتی در صفحه شخصی مسیح علی نژاد، خبرنگار فراری ضدانقلاب و خارج نشین و همکار ارگان سازمان سیا، رادیو فردا، که اهانت مذکور را از قول دوست منافقش آزاده اسدی منتشر کرده است، ‌پس از آنکه با هوشیاری نیروهای امنیتی، پروژه تخلیه تلفنی مکرر خود از برخی شخصیت‌های داخلی را ناکام دید، به طراحی این اقدام روی آورد. و با دستبرد در مطلبی آن را به نعیمه اشراقی نسبت داده تا این بار خانواده معظم شهدا را در مقابل بیت امام قرار دهد.
علی‌نژاد پس از انتشار تکذیبیه‌ی اشراقی در سایت جماران در صفحه فیس بوک شخصی خود درباره کامنت منتشر شده از سوی نعیمه اشراقی واکنش نشان داد.
وی با انتقاد از تکذیبیه منتشر شده از سوی اشراقی در سایت جماران نوشت: این خبر سایت جماران واقعا شرم آور است. برای آخرین بار می گویم من هرگز دروغ نگفته‌ام.!!!!!!!!!!!!
این خبرنگار ضدانقلاب ادامه داد: با چشم‌های خودم دیدم!!!!!!! که خانم نعیمه اشراقی با اکانت حقیقی‌شان کامنت گذاشتند و برای همین عکس کامنت‌شان را منتشر کردم.
[دقت می‌فرمائید؟ ایشان که در آمریکا به خوش خدمتی مشغول هستند «خودشان دیده‌اند که خانم نعیمه اشراقی با اکانت حقیقی‌شان کامنت گذاشتند!!!!!!!!!!»]
* عصبانیت دزد ناجوانمرد
علی نژاد افزود: نگوئید مصلحت است می‌تواند ساکت شود به جای اینکه ما را متهم به دروغ کند ما جائل نیستیم!!!!! کاش دوستان دیگری هم که در چت‌های خصوصی‌شان مدرکی دارند که او چگونه از جوک‌هایش دفاع می‌کرد.
این خبرنگار ضد انقلاب که به گفته خود اولین بار عکس کامنت نعیمه اشراقی را منتشر کرده در ادامه تأکید می‌کند که هنوز هم با کلیک بر روی صفحه‌ای که از اشراقی در لینک دوستانش موجود است، وارد صفحه اصلی وی می‌شویم.
اظهارات علی‌نژاد در حالی است که اشراقی مدعی است این مطلب با جعل عنوان صفحه شخصی فیس بوکش منتشر شده است و هیچ ارتباطی به او ندارد.
اعتدال لازم می‌داند در پایان دو نکته را یادآوری کند:
اول: چند سالی است جریانی خاص، با مقاصدی شوم، از همه ابزارها برای القاء این امر که «خانواده و بیت امام خمینی(ره) از انقلاب انحراف پیدا کرده‌اند» تلاش می‌کند.
یک روز جریان سال 88 در حرم امام را کلید می‌زند و یک روز .....
و حالا هم با آسمان ریسمان کردن اصرار دارند به مردم القاء کنند که «کار خودش بوده، و لابد که!‌ ضد انقلاب راست می‌گوید!»
لذا؛ بر دلسوزان امام و انقلاب لازم است شایعاتی را که پیرامون بیت مکرم امام (ره) ساخته می‌شود را با در نظر داشتن این مسئله تعقیب کنند.
دوم: با عرض پوزش از بازماندگان امام عظیم‌الشأن؛ از حضورشان تقاضا می‌کنیم با در نظر داشتن شیطتنت‌های ضد انقلاب، جز در موارد ضروری، به فضاهای مجازی وارد نشوند تا ابزار سوء استفاده به دست نیرنگبازان نیافتد.
زیرا، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی همان گونه که قابلیت‌های مناسبی در انتقال سریع و آسان دغدغه‌ها و اطلاعات دارد، آفت‌های خاص خود را نیز دارد؛ به ویژه زمانی که استفاده کنندگان از آن، دانش و توانمندی لازم را نداشته باشند و یا امکان دستکاری‌های غیرمعمول در آنها ایجاد شود. به نظر می‌رسد اقدام خانم نعیمه اشراقی در مسدود کردن صفحه خود، در این مقطع اقدامی عاقلانه بوده و اگر ایشان بخواهد فعالیت اینچنینی را تداوم دهد، تحقق پیش نیازهای این فعالیت ضروری است.


نوشته شده در   يکشنبه 28 مهر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode